  • 1. Data: 2020-12-18 15:02:05
    Temat: telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Najwazniejsze wymaganie - ma byc mozliwosc automatycznego wlaczenia
    trybu glosnomowiacego, lub bardzo proste wlaczenie, lub bardzo glosna
    rozmowa w normalnym trybie.
    Bo senior przygluchy.

    Teraz ma jakiegos Maxcoma, i to jest porazka.
    W jedna strone wlacza sie w miare prosto, ale przy rozmowie
    przychodzacej ilez tam trzeba ponaciskac.

    No i czesto traci fonie, i nie wiem - usterka jakas, czy naciska
    sciszenie rozmowy, bo przyciski z boku akurat pod palcem.

    J.

  • 2. Data: 2020-12-18 15:21:27
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2020 o 15:02, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No i czesto traci fonie, i nie wiem - usterka jakas, czy naciska
    > sciszenie rozmowy, bo przyciski z boku akurat pod palcem.

    Wybór niewielki bo zostaje MyPhone i może jeszcze ze 2 inne marki. Kup
    mu zestaw głośnomówiący jakiś. Może być do samochodu a te 12V weźmiesz z
    jakiegoś zasilacza.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-12-18 15:58:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 18.12.2020 o 15:02, J.F. napisał:

    > Najwazniejsze wymaganie - ma byc mozliwosc automatycznego wlaczenia
    > trybu glosnomowiacego, lub bardzo proste wlaczenie, lub bardzo glosna
    > rozmowa w normalnym trybie.
    > Bo senior przygluchy.

    Motorola Moto RAZR2 V8. Starsza pani ma i sobie chwali.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 4. Data: 2020-12-24 00:06:46

    Fri, 18 Dec 2020 15:02:05 +0100, w <5fdcb65e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Najwazniejsze wymaganie - ma byc mozliwosc automatycznego wlaczenia

    Pytasz się już chyba 5 raz.