  • 1. Data: 2010-03-19 17:45:20
    Temat: telefon z blokada przychodzacych? niekoniecznie
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    szukam telefonu bezprzewodowego
    z czytelnym wyswietleczem porecznego i w miare przyjdmnego
    dzwonki ladowanie itp
    telefonu ktory po prostu chce sie uzywac i trzymac w dloni
    a nie tandety ktora tylko wkurza

    dobrze by bylo gdyby mial
    mozliwosc blokowania wybranych nr przychodzacych

    jakie modele mozna rozpatrywac przy zakupie?

  • 2. Data: 2010-03-19 18:09:50
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > szukam telefonu bezprzewodowego

    > dobrze by bylo gdyby mial
    > mozliwosc blokowania wybranych nr przychodzacych

    Niestety nie wiem, który bezprzewodowy, ale dobre przewodowe ISDN mają takie
    możliwości, a nawet więcej:
    Możliwość odczytania specjalnej zapowiedzi tylko dla danego numeru
    przychodzącego. (Swissvoice 4000).

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 3. Data: 2010-03-19 19:18:42
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> napisał w wiadomości
    > Niestety nie wiem, który bezprzewodowy, ale dobre przewodowe ISDN mają
    > takie możliwości, a nawet więcej:
    > Możliwość odczytania specjalnej zapowiedzi tylko dla danego numeru
    > przychodzącego. (Swissvoice 4000).

    Panasonic KX-TG8421
    pierwszy kandydat

  • 4. Data: 2010-03-25 09:15:13
    Od: a...@p...pl

    a ja kiedys znalazlem urzadzenie , ktore odbiera telefony bez CLIP'a i
    zaczyna gadac:"....szanowny telefoniczu....mamy ciebie w d.... i nie
    odbieramy anonimowych polaczen. Prosze sobie wlaczyc identyfikacje i
    zadzwonic jeszcze raz".

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-03-25 13:06:30
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zaczyna gadac:"....szanowny telefoniczu....mamy ciebie w d.... i nie
    > odbieramy anonimowych polaczen. Prosze sobie wlaczyc identyfikacje i

    Ja na Sferii nie odbieram, jak ma sprawe, to sie nagra.
    Dwukrotnie mi ostatnio zadzwonila kibita, widze zastrzezony, nie
    odbieram. Spadla. Nagrala sie na poczte... a tu muzyczka, a po
    kilkunastu sekundach kilka razy halo-halo i sie rozlacza. Jak ma sprawe,
    nie wlaczy muzyczki i sie nagra.
    Gdybym mial jeszcze rozróznienie, czy numer, który sie pokazal, nadaje
    sie do oddzwonienia... dodalbym takiego kwiatuszka nieoddzwanialnego do
    takiej zapowiedzi.

    --
    ((*))
    ((+))