  • 1. Data: 2010-03-19 14:26:05
    Temat: numer telefonu - identyfikacja
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Czy jest możliwość uzyskania adresu, jeśli numer stacjonarny nie jest
    zastrzeżony i jest to instytucja użyteczności publicznej?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-03-19 16:46:59
    Temat: Re: numer telefonu - identyfikacja
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy jest możliwość uzyskania adresu, jeśli numer stacjonarny nie jest
    > zastrzeżony i jest to instytucja użyteczności publicznej?

    tak, 118913

  • 3. Data: 2010-03-19 17:13:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Często nawet www.google.pl bywa w takim przypadku pomocne.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-03-19 19:46:25
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 19 Mar, 18:13, Czarek pisze...

    > Często nawetwww.google.plbywa w takim przypadku pomocne.

    lub:
    http://tinyurl.com/yhxcf2s
    są tam też numery prywatne

    Ircys

  • 5. Data: 2010-03-19 19:58:54
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 19 Mar, 20:46, Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > lub:http://tinyurl.com/yhxcf2s
    > są tam też numery prywatne
    >
    > Ircys

    Ta wyszukiwarka z punktu widzenia abonentów prywatnych znajdujących
    się w niej wbrew swojej woli to straszne ku...two.
    Naciągałem się z nią poprzez UKE i GIODO pół roku. I tak musiałem
    zmienić numer ....

  • 6. Data: 2010-03-22 12:31:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał
> [...]

    >się w niej wbrew swojej woli to straszne ku...two.
    >Naciągałem się z nią poprzez UKE i GIODO pół roku. I tak musiałem

    No wiesz, nie biora danych z nikad, tylko z danych niezastrzezonych
    czy nawet zgloszonych do publikacji przez klientow.
    Rownie dobrze moze ktos na Ciebie trafic w papierowej książce.

    Jak sie chce miec numer zastrzezony, to trzeba bylo zastrzec.

    J.

  • 7. Data: 2010-03-22 15:15:41
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 22 Mar, 13:31, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Rownie dobrze moze ktos na Ciebie trafic w papierowej książce.
    >
    > Jak sie chce miec numer zastrzezony, to trzeba bylo zastrzec.

    Oczywiście, że wiem, oczywiście że numer był zastrzeżony i to właśnie
    miałem na myśli pisząc "wbrew swojej woli".
    Dane w tej wyszukiwarce są:
    1. publikowane bez zgody TP na kopiowanie, publikowanie ( w przypadku
    numerów jawnych, obecnych w spisie TP)
    2. nielegalnie zdobyte ( w przypadku numerów zastrzeżonych ).

    Serwer jest poza Polską, więc poza jurysdykcją UOKIK-u i UKE, TP
    oczywiście nie byłem w stanie udowodnić niestarannego przechowywania
    moich danych, a tym bardziej ich sprzedania. Jedyne co, to UOKIK
    złożył zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa przez tego s...la, właściciela serwisu.