  • 1. Data: 2009-03-16 10:36:04
    Temat: telefon z rs lub usb i osobne zlacze zasilania
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Witam,

    potrzebuję telefonu, który będzie pracował jako terminal GSM do wysyłki
    sms. Wymagane jest obsługa komend AT i osobne złącze zasilające. Czy
    ktoś może coś polecić? Telefon nie musi być nowy, ma wysyłać sms-y i
    tyle, a jednocześnie być cały czas pod prądem.

    wer

  • 2. Data: 2009-03-16 11:08:00
    Temat: Re: telefon z rs lub usb i osobne zlacze zasilania
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 16 Mar 2009 11:36:04 +0100, "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >ktoś może coś polecić? Telefon nie musi być nowy, ma wysyłać sms-y i
    >tyle, a jednocześnie być cały czas pod prądem.

    Kumpel ma jako bramkę do wysyłania i odbierania SMS pod linuxem
    podpietą od 2-3 lat Nokię 6310i.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-03-16 12:25:27
    Od: zzz <z...@o...pl>

    b...@n...pl pisze:
> [...]
    > ktoś może coś polecić? Telefon nie musi być nowy, ma wysyłać sms-y i
    > tyle, a jednocześnie być cały czas pod prądem.

    SE 750 itd. miały kabel usb również z pinami do ładowania baterii.
    Teraz chyba Se sprzedaje uboższe kable ale są ładowarki, których wtyczka
    jest przelotką i można do niej podłączyć kabel usb.

    zch

  • 4. Data: 2009-03-16 13:20:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    > ktoś może coś polecić? Telefon nie musi być nowy, ma wysyłać sms-y i
    > tyle, a jednocześnie być cały czas pod prądem.

    Musi to byc telefon? Ostatnio testowalem modem Huawei E160,
    kupiony za 129zl w eshopie playa bez abonamentu. Gada normalnie
    komendami AT jako /dev/ttyUSB0.

    a.

  • 5. Data: 2009-03-16 13:30:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasilające. Czy ktoś może coś polecić? Telefon nie musi być nowy,
    > ma wysyłać sms-y i tyle, a jednocześnie być cały czas pod prądem.

    Wydaje mi sie ze siemensy C/M/S 35/45, mimo ze gniazdo bylo jedno
    wspolne, to kabel
    zasilajaco-RS daloby sie zrobic.

    A sporo telefonow z USB powinno sie ladowac po podlaczeniu do
    komputera.

    J.

  • 6. Data: 2009-03-16 13:36:18
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Wemif napisał(a):

    > Musi to byc telefon? Ostatnio testowalem modem Huawei E160,
    > kupiony za 129zl w eshopie playa bez abonamentu. Gada normalnie
    > komendami AT jako /dev/ttyUSB0.

    A ma antenę zewnętrzną? Sprzęt ma leżeć w szafie rackowej, w serwerowni,
    więc jingiel usb może mieć problemy z łącznościa. Okna są zasłonięte
    aluminiowymi żaluzjami. Patrzyłem na modemy, ale raczej z antenami
    zewnętrznymi.

    wer

  • 7. Data: 2009-03-16 13:40:45
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    J.F. napisał(a):
    > Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wydaje mi sie ze siemensy C/M/S 35/45, mimo ze gniazdo bylo jedno
    > wspolne, to kabel
    > zasilajaco-RS daloby sie zrobic.

    Nie da się. Masa zasilania i rs jest na tym samym pinie. Po podłączeniu
    zasilania nie widać już telefonu po rs. Przestewane praktycznie.

    wer

  • 8. Data: 2009-03-16 13:43:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    > więc jingiel usb może mieć problemy z łącznościa. Okna są zasłonięte
    > aluminiowymi żaluzjami. Patrzyłem na modemy, ale raczej z antenami

    Ma gniazdo anteny zewnetrznej. Jeśli szafa ma szybe, to moze to nie byc
    konieczne (u mnie jest zasieg).

    a.

  • 9. Data: 2009-03-16 14:53:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 11:36:04 +0100, b...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > ktoś może coś polecić? Telefon nie musi być nowy, ma wysyłać sms-y i
    > tyle, a jednocześnie być cały czas pod prądem.

    Hm... Nokia 3109?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356