  • 1. Data: 2009-03-16 14:28:39
    Temat: Heyah - 25 gr/min
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

    do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min

    no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-03-16 14:32:51
    Temat: Re: Heyah - 25 gr/min
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:28:39 +0100, KuFeL napisał(a):

    > ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

    No i podstrona z tą ofertą im nie działa:
    http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    DB Error: extension not found

  • 3. Data: 2009-03-16 14:55:37
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:32:51 +0100, Tony napisał(a):

    > No i podstrona z tą ofertą im nie działa:
    > http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    > DB Error: extension not found

    Wciąż się nie otwiera. Swoją drogą nie opłacił się Playowi wcześniejszy
    wyciek tej informacji do mediów. Heyah udało się utrzymać tajemnicę do
    końca i teraz nie będzie już efektu zaskoczenia, na który pewnie liczył
    Play uruchamiając kampanię reklamową.

    Może się tu sprawdzić powiedzenie: gdzie dwóch się bije tam trzeci
    korzysta. Gdy klienci zobaczą 2 te nowe oferty jednocześnie, to może
    pomyślą, że poczekajmy jeszcze trochę, aż włączą się do gry kolejni
    operatorzy. Swoją drogą Heayh należy do Ery, Play bazuje na nadajnikach
    Plusa, więc zatrząść rynkiem może już chyba tylko Orange. To jednak mało
    prawdopodobne, pamiętając jak wycofani są francuscy właściciele tej marki
    na przykładzie wejścia na polski rynek z ofertą Orange na kartę, która w
    środowisku została wręcz wyśmiana.

    Ciekawe, czy będzie to podobna rewolucja do tej, którą zapoczątkowało
    wejście Play. Wtedy np. Idea Pop (gdzie miałem telefon) zwlekała kilka
    miesięcy z wprowadzeniem nowej, prawdziwie konkurencyjnej wobec Heyah
    oferty.

    Wasze zdrowie!
    Tony

  • 4. Data: 2009-03-16 15:22:39
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    KuFeL pisze:
    > ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...
    >
    > do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min
    >
    > no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

    Zapomniales dodac ze w Heyah trzeba spelnic specjalne warunki.

    Plaj ma lepsza oferte i trzymam kciuki, zeby udalo mu sie nia skutecznie
    napsuc krwi pozostalej trojce.

    --

    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2009-03-16 15:48:04
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...
    >
    > do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min
    >
    > no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

    Dupa ta cała hoojniah mam tam telefon od chyba 4 lat jakoś tak
    konserwatywnie udało mi się wytrzymac a zawsze jak już byłem gotów się
    przenieść wprowadzali jakieś nowinki.
    Ale teraz to już mnie nie zatrzymają, wymyslili multipakiety gdzie musze
    zastanawiać się jaki wybrac i pamietać co miesiąc o aktywowaniu jakimś kodem
    danego pakietu, niech się dymają, nie po to mam telefon zeby co miesiąc
    przeglądać cennik i wymyślać co aktywować i szukać tych durnych kodów, tylko
    po to zeby miec proste zasady tyle minuta tyle sms bez żadnych aktywacji
    pakietów.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    revetec... the engine of tomorrow

  • 6. Data: 2009-03-16 16:12:02
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > na przykładzie wejścia na polski rynek z ofertą Orange na kartę, która w

    Tak, tak, czekaj do usranej śmierci. Jakoś Play od dawna ma atrakcyjne
    oferty i konkurencja jakoś nie rzuca się z kontrofertami.

  • 7. Data: 2009-03-16 16:14:48
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Zapomniales dodac ze w Heyah trzeba spelnic specjalne warunki.

    jakie warunki? 5.9zl ? to dosc niewiele bo jednorazowa oplata a potem
    juz bez ograniczen 25gr/min do wszystkich. Ewentualnie doladowac za
    50zl i bezpatnie wykupic ta promocje. Jedyny plus playa to to że do
    playa tez jest te 29gr. Tak czy siak jeszcze stosunkowo niewiele osob
    na rynku ma playa wiec nie jest to duza wada.

  • 8. Data: 2009-03-16 16:58:54
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >playa tez jest te 29gr. Tak czy siak jeszcze stosunkowo niewiele osob
    >na rynku ma playa wiec nie jest to duza wada.

    Play chce mieć do końca roku 3 mln użytkowników. I na dodatek wielu przenosi
    swój numer, więc tak naprawdę nie wiesz do jakiej sieci dzwonisz.

  • 9. Data: 2009-03-16 17:29:06
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    BearBag pisze:

> [...]
    > playa tez jest te 29gr. Tak czy siak jeszcze stosunkowo niewiele osob
    > na rynku ma playa wiec nie jest to duza wada.

    Alez oczywiscie, ze jest to wada i to OGROMNA. Bo musisz pamietac kiedy
    pakiet sie konczy to po pierwsze, a po drugie do PLAY jest drozej i to
    znacznie. Wiec w sumie oferta Heyah ma dwie duze wady (minimum).

    Zapomnialbym jeszcze o trzeciej jakze waznej wadzie Heyah, ktora jest
    waznosc konta na polaczenia wychodzace. W Play jedne doladowanie dowolna
    kwota zapewnia powyzsze na caly rok, w heyah trzeba rocznie wydac
    minimum 200 zlotych. A po czwarte jakosc polaczen w Erze/heyah jest
    obecnie na niezadowalajacym (miernym) poziomie.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 10. Data: 2009-03-16 17:32:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gplqjn$knc$1@news.onet.pl>,
    perszing <m...@w...pl.pl> wrote:

    > Zapomniales dodac ze w Heyah trzeba spelnic specjalne warunki.

    Jakie specjalne warunki?

    TA