  • 1. Data: 2017-03-11 19:42:02
    Temat: teleportacja
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pomyślałem, a co - okonkuruję!

    ostatnio trafił mi się "przypadek":

    jest sobie coś co chyba formalnie nazywa się komparator okienkowy,
    po prostu generuje alarm przy zbyt wysokim i zbyt niskim napięciu...

    ale o ile układ poprawnie wykrywał zbyt niskie napięcie, to nie wykrywał
    za wysokiego...

    problem w tym, że jak ustawiłem za wysokie napięcie i dotykałem końcówką
    miernika dzielnik wejściowy to alarm się pojawiał...

    ale to jeszcze nic...

    po kilku eksperymentach zauważyłem, że w sumie ta końcówka miernika nie
    jest wcale potrzebna...

    otóż, jak ustawiłem za wysokie napięcie i układ nie sygnalizował alarmu,
    to po zbliżeniu palucha do układu alarm się pojawiał, po odsunięciu
    palucha, alarm znikał... nawet nie trzeba było dotykać paluchem...

    chyba wystąpię o zasłużony grant za to odkrycie...

  • 2. Data: 2017-03-11 22:56:29
    Temat: Re: teleportacja
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a słyszeliście to: liderzy strefy wolna europa ostro blokują tych co im
    się tusk na zasłużonym stanowisku nie widzi... ciekawe, ciekawe...

  • 3. Data: 2017-03-11 22:57:51
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a widzicie, poszło o integracje ze sraczami... no i wszystko jasne! AMEN!

  • 4. Data: 2017-03-11 23:59:48
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    P.S.
    ale się zrobił ciekawy wątek, politechnika warszawska oskarża, że nie
    spoufala się z lidero-ekspertami... a z debilami... i co osiągnie przez
    to...