  • 31. Data: 2011-06-30 16:09:34
    Temat: Re: terminator
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Mario wrote:
    (ciap)

    > Niesamowite. Nikt by nie zgadł. Siądź do książek nieuku.

    Gdyby rozebrał zakończenie kanałowe, dopiero byłby szok ;-)

    --
    Włodek

  • 32. Data: 2011-06-30 17:14:35
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Niesamowite. Nikt by nie zgadł. Siądź do książek nieuku.

    pozdrawiam, zapisz się do PO i nie pisz w moich wątkach...

  • 33. Data: 2011-06-30 17:20:31
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale to w sumie bardzo dobry przykład, chłopaczek odwalił popis i co...
    wszyscy go poparli? że ktoś się na to nabiera? chyba tylko wyborcy PO...

  • 34. Data: 2011-06-30 17:32:29
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:iuib8t$p67$...@n...onet.pl...
    > ale to w sumie bardzo dobry przykład, chłopaczek odwalił popis i co...
    > wszyscy go poparli? że ktoś się na to nabiera? chyba tylko wyborcy PO...
    Ciekawe rzeczy prawisz. Nie interesuje sie polityka ale wynika ze nie lubisz
    PO to znaczys zes z PiS.
    W sumie to by pasowalo bo tam tez same debile takie jak ty ktorzy swoja
    durnote zwalaja np na autorow ksiazek nazywajac ich debilami i kretynami.
    To twoje slowa debilku. Malo to postow z twoimi wyzwiskami tych co w
    przeciwienstwie do ciebie cos potrafia.
    Skad ty zes sie tu znalazl debilku?

  • 35. Data: 2011-06-30 17:34:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Skad ty zes sie tu znalazl debilku?

    cieszą mnie Twoje słowa, podział jest wyraźny - tak trzymajmy - gówniarze...

  • 36. Data: 2011-06-30 19:38:33
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > no więc zburzyło to mój ład i porządek i zupełnie nie rozumiem jak to
    > działa...

    Co Ty nie powiesz :D
    Sam z takiego kożystałem kilka lat i do dziś leży w szufladzie a śmigał
    na nim LAN na BNC z 3 sąsiadami i w Quake 3 arena się grało. Foto
    poniżej w linku na mojej pikasie
    picasaweb.google.com/sebassteq/Packshooty#5296796805
    815409954

    Pozdrawiam
    Bassteq

  • 37. Data: 2011-06-30 19:42:53
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > picasaweb.google.com/sebassteq/Packshooty#5296796805
    815409954

    Dla dociekliwych /niedoedukowanych ... bo akurat nie było pod ręką 50 Om
    to 4 x 200 Om równolegle i taka kluska wisaiała na końcu kabla BNC.

    Jak z tym żuczkiem co nie znał aerodynamiki i nie wiedział że
    teoretycznie nie może latać ... no i latał.

    Bassteq

  • 38. Data: 2011-06-30 20:06:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bassteq,

    Thursday, June 30, 2011, 9:38:33 PM, you wrote:

> [...]
    > poniżej w linku na mojej pikasie
    > picasaweb.google.com/sebassteq/Packshooty#5296796805

    A fuj! Pornografia!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-07-01 18:11:48
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    postanowiłem uczcić triumf wykształconej inteligencji nad niedouczonym
    motłochem i zmieniłem nick...

    Roman zaktualizuj KF i mówie raz jeszcze, zapisz się do PO

  • 40. Data: 2011-07-01 18:58:10
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 01.07.2011 20:11, identifikator: 20110701 wrote:
    [ciach]

    On cie tnie po IP. Postaraj się bardziej.

    Mirek.