  • 1. Data: 2011-06-27 22:37:27
    Temat: Re: akumulatory Kodak HR6
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    &gt; W dniu 2011-06-14 22:09, Piotrek pisze:

    &gt; &gt;&gt; też myślałem je kupić, obecnie mam enelopy i są bardzo dobre, mam też

    &gt; &gt;&gt; panasonic infinium to jest szajs

    Mnie firma sprzedająca międzi innymi na Allegro akumulatorki napisała, że
    Varta Redy2use i Panasonic Infinium to to samo (produkowane w jednej fabryce w
    Chinach i tylko nalepki zmieniają.
    Zbyszek

  • 2. Data: 2011-06-27 23:36:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 28.06.2011 00:37, Zbyszek pisze:
    > Mnie firma sprzedająca międzi innymi na Allegro akumulatorki napisała, że
    > Varta Redy2use i Panasonic Infinium to to samo (produkowane w jednej fabryce w
    > Chinach i tylko nalepki zmieniają.
    To, że coś zeszło z tej samej linii technologicznej to wcale nie znaczy,
    że to "to samo". Liczą się jeszcze takie "drobiazgi" jak użyte
    półprodukty, czy kontrola jakości.

    Michoo