  • 1. Data: 2010-06-04 13:13:06
    Temat: textmate dla Linuksa - czyżby w końcu?
    Od: Wiciu <n...@n...com>

    http://redcareditor.com/

    ktoś używał? jakie wrażenia?

  • 2. Data: 2010-06-04 13:23:05
    Temat: Re: textmate dla Linuksa - czyżby w końcu?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czerwiec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 04. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wiciu:

    > http://redcareditor.com/
    >
    > ktoś używał? jakie wrażenia?

    Co takiego on (albo textmate) ma, czego nie ma 1000 innych edytorów dla
    Linuksa?

    Innymi słowy -- dlaczego ktokolwiek powinien być tym zainteresowany?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2010-06-04 13:30:17
    Od: Wiciu <n...@n...com>

    W dniu 04.06.2010 15:23, Mirosław Zalewski pisze:

    > Co takiego on (albo textmate) ma, czego nie ma 1000 innych edytorów dla
    > Linuksa?
    >
    > Innymi słowy -- dlaczego ktokolwiek powinien być tym zainteresowany?

    Textmate bundles - chyba najlepiej dopracowane, są już chyba standardem.
    Wymień z tych 1000 edytorów o których piszesz choć kilka które mają tak
    dobrze dopracowane snippety.

  • 4. Data: 2010-06-04 13:30:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 4 Jun 2010 15:23:05 +0200, Mirosław Zalewski napisał(a):

> [...]
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wiciu:

    > Co takiego on (albo textmate) ma, czego nie ma 1000 innych edytorów dla

    Z tych screenów wynikałoby, że nic ;]
    http://redcareditor.com/screenshots/

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-06-04 13:41:28
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]
    > standardem. Wymień z tych 1000 edytorów o których piszesz choć kilka
    > które mają tak dobrze dopracowane snippety.

    Jeżeli dobrze rozumiem, to to co nazywasz tymi skomplikowanymi
    anglojęzycznymi wyrazami zazwyczaj nazywa się wtyczkami albo skryptami
    (z całą różnicą między nimi, która w tej chwili nie jest istotna).
    Posunąłbym się do stwierdzenia że nie ma żadnego w miarę nowego edytora
    który nie ma obsługi analogicznego mechanizmu.

    vim, emacs, gedit, kate, nawet zim, który w żadnym wypadku nie rości
    sobie prawa do bycia porządnym edytorem tekstu, ma ich obsługę.

    Zwłaszcza te dwa pierwsze mają ogromne bazy najróżniejszych rozszerzeń.

  • 6. Data: 2010-06-04 19:19:27
    Od: Wiciu <n...@n...com>

    W dniu 04.06.2010 15:41, Mirosław Zalewski pisze:

> [...]
    > sobie prawa do bycia porządnym edytorem tekstu, ma ich obsługę.
    >
    > Zwłaszcza te dwa pierwsze mają ogromne bazy najróżniejszych rozszerzeń.

    Nie dam się wciągnąc w flame, jedni lubią notatnik, inni vim'a a jeszcze
    inni textmate. Wyobraź sobie, że ci ostatni cały czas czekają na jego
    klon dla Linuksa. I dla nich kierowałem pytanie. Jest już próba
    kompilacji open sourcowego e-texteditora (klon textmate) ale kiepsko na
    razie ze stabilnością. Ostatnia wersja Redcar jest już całkiem stabilna
    i po paru dopiero godzinach korzystania z tej wersji mogę powiedzieć że
    fajnie się na niej pracuje. Czekam na uwagi innych użytkowników.

    P.S. snippety są dla ciebie jako programisty trudnym anglo-języcznym
    słówkiem? Nie, to nie są pluginy i raczej też nie skrypty. Po polsku
    "wstawki" ale to brzmi mało szczęśliwie. Zaraz mi się przypomina
    joystick - drążkowy wpływacz na położenie celu, dyskietka - giętki
    płaskokręg informacjonośny, interfcace - międzymordzie itp. :)

  • 7. Data: 2010-06-04 19:36:55
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czerwiec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 04. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wiciu:

    > Nie dam się wciągnąc w flame

    I bardzo dobrze.

    Ale ja serio pytałem -- co takiego ma TextMate że ktokolwiek powinien
    być zainteresowany jego klonem? Bo jak do tej pory jeszcze tego nie
    powiedziałeś.

    > P.S. snippety są dla ciebie jako programisty trudnym anglo-języcznym
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > słówkiem?

    Skąd pomysł że jestem programistą?

  • 8. Data: 2010-06-04 19:46:59
    Od: Wiciu <n...@n...com>

    W dniu 04.06.2010 21:36, Mirosław Zalewski pisze:

    > Skąd pomysł że jestem programistą?

    bo się mądrujesz w temacie? ;)

  • 9. Data: 2010-06-04 20:04:41
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czerwiec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 04. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wiciu:

    > bo się mądrujesz w temacie? ;)

    Kiepski wskaźnik.

  • 10. Data: 2010-06-05 08:29:07
    Od: "Piotr " <p...@g...pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z tych screenów wynikałoby, że nic ;]
    > http://redcareditor.com/screenshots/

    no tak, ani ikonek jak w Wordzie, ani trybu WYSIWYG :(