  • 1. Data: 2020-04-24 18:59:36
    Temat: tiry na tory kleszcze na maszty
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    hahaha
    kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych
    serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)

    https://tvn24.pl/poznan/kleszcze-uwielbiaja-smartfon
    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-04-24 19:41:56
    Temat: Re: tiry na tory kleszcze na maszty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >hahaha
    >kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych
    >serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)

    >https://tvn24.pl/poznan/kleszcze-uwielbiaja-smartfo
    ny-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    No ale zaraz - w artykule jest sugestia "telefon zostaw domu",
    wiec skad info o tych stacjach bazowych ?

    Moze i cos w tym jest ... ale mialyby szanse wykryc 900MHz ?

    Moze po prostu cieplej im, przyjemniej ...

    J.

  • 3. Data: 2020-04-24 20:18:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 17:59:36 +0100, PiteR napisał(a):

    > hahaha
    > kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych
    > serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)
    >
    > https://tvn24.pl/poznan/kleszcze-uwielbiaja-smartfon
    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    Kolejny fejk, co się podniecasz :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-04-24 21:36:13
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Jacek Maciejewski wrote on 24.04.2020 20:18:

    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    > Kolejny fejk, co się podniecasz :)

    Tym razem pod tym "fejkiem" oprócz studentki podpisał się także gość z
    tytułem profesora:

    > Studenckie Koło Naukowe Medyków Weterynaryjnych
    > Opiekun: Prof. zw. dr hab. Piotr Tryjanowski
    > Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    > Czy kleszcze korzystają z kompasu? Zmysł magnetyczny u bezkręgowców
    > Ref:Martyna Frątczak

    Niestety nie udało mi się znaleźć dokładnej treści ani opisu jak
    wykonano badania, tylko kilka przebitek ze zdjęciami z labu (od 24min, 42s):
    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/fakty-z-24-
    kwietnia,1013993.html

    Zobaczymy czy temat się rozwinie, czy komuś będzie się chciało to obalić.

  • 5. Data: 2020-04-24 23:09:21
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Zbych <a...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    kwietnia,1013993.html
    > Zobaczymy czy temat się rozwinie, czy komuś będzie się chciało to obalić.

    Możesz się tego wszystkiego dowiedzieć za jedyne 37,40 EUR
    https://link.springer.com/article/10.1007/s10493-018
    -0253-z
    Tutaj taniej, tylko $31,50
    https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pi
    i/S1877959X19301979?via%3Dihub

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2020-04-24 23:42:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Moze po prostu cieplej im, przyjemniej ...
    > J.

    Nie do końca, bo przy 5000 MHz kleszcze uciekały. Swoją drogą bardzo się
    dziwię, że nie zbadano innych częstotliwości.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2020-04-25 14:05:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    > hahaha
    > kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych
    > serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)
    > https://tvn24.pl/poznan/kleszcze-uwielbiaja-smartfon
    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    Nagle, po 24 latach, kleszcze polubiły maszty?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2020-04-25 15:30:39
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 24.04.2020 18:59, PiteR wrote:

    > hahaha
    > kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych
    > serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)

    Jedno badane, którego główną autorką była studentka.
    Zapewne za parę lat okaże się, że nikomu nie udało się zreplikować
    wyniku, a kleszcze najpewniej przyciągała temperatura albo gaz
    ulatniający się z jakiegoś elementu aparatury (z tego co pamiętam są
    bardo wyczulone na CO2 wydychany przez potencjalne ofiary, podobnie jak
    komary). Jestem ciekawe czy w oryginalnej publikacji zrobiono cokolwiek,
    żeby wyeliminować alternatywne wyjaśnienia.

    Intuicja podpowiada mi, że mogło być też i tak, że wnioski z badań są
    właściwe, ale sprawdzano w nich reakcję na znacznie silniejsze pole EM,
    a powiązanie z telefonią komórkową zrobili już sami dziennikarze...

  • 9. Data: 2020-04-26 18:49:08
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    > Nagle, po 24 latach, kleszcze polubiły maszty?

    Dlaczego nagle?

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2020-04-27 03:39:44
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-04-26 18:49, Kaczin wrote:

    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    > Dlaczego nagle?

    //moze przeszli na wyzsze pasma...?

    https://ourgreaterdestiny.org/2020/02/5g-60-ghz-oxyg
    en-absorption-you-and-coronavirus/