  • 1. Data: 2011-10-18 10:40:26
    Temat: tło na stronę
    Od: <g...@h...com>

    Witam,

    Poszukuję takiego tła na stronę i nie wiem jak się dokładnie nazywa.
    Najlepiej jakieś darmowe. Coś jak to żółte tu
    http://office.microsoft.com/pl-pl/

    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2011-10-18 17:59:47
    Temat: Re: tło na stronę
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    http://tiny.pl/h1573

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2011-10-19 07:00:34
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2011-10-18 12:40, g...@h...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję takiego tła na stronę i nie wiem jak się dokładnie nazywa.

    Ja bym to nazwał zmazy :)

    > Najlepiej jakieś darmowe. Coś jak to żółte tu
    > http://office.microsoft.com/pl-pl/
    >
    > Proszę o pomoc

    To i podobne na dole:
    http://tinyurl.com/5truhhz

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 4. Data: 2011-10-19 09:17:12
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 19-10-2011 09:00 monter.FM napisał:

    > Ja bym to nazwał zmazy :)

    Mój syn mówi na takie "mazu-mazu" :)
    Zmazy mogą się źle kojarzyć, zwłaszcza nocne ;)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl