    From: Peter222 <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: tło nagłówka szersze od kontenera?
    Date: Wed, 03 Nov 2010 09:12:28 +0100

    Mam konterer na 1000px (szerokość layoutu). Chcę jednak dać tło nagłówka
    szersze (obrazek 1200px) aby było widoczne to co wystaje na lewo i prawo
    dla tych z większą rozdzielczością. Jak to zrobić? Nie mogę dać tego w
    body bo tam już mam obrazek w tle. Kombinuję tak, żeby kontener wrzucić w
    zewnętrzny DIV #outer:

    #outer {
    width: 100%;
    height: 120px;
    background-image: url('naglowek.jpg');
    background-position: center;
    background-repeat: no-repeat;
    }

    to niby działa ale zastanawiam się nad tą wysokością #outer którą musiałem
    nadać aby był widoczny obrazek, ale czy może się z tego tak potem
    "wylewać" #container który ma większą wysokość?