  • 1. Data: 2010-11-03 08:12:28
    Temat: tło nagłówka szersze od kontenera?
    Od: Peter222 <n...@n...pl>

    Mam konterer na 1000px (szerokość layoutu). Chcę jednak dać tło nagłówka
    szersze (obrazek 1200px) aby było widoczne to co wystaje na lewo i prawo
    dla tych z większą rozdzielczością. Jak to zrobić? Nie mogę dać tego w
    body bo tam już mam obrazek w tle. Kombinuję tak, żeby kontener wrzucić w
    zewnętrzny DIV #outer:

    #outer {
    width: 100%;
    height: 120px;
    background-image: url('naglowek.jpg');
    background-position: center;
    background-repeat: no-repeat;
    }

    to niby działa ale zastanawiam się nad tą wysokością #outer którą musiałem
    nadać aby był widoczny obrazek, ale czy może się z tego tak potem
    "wylewać" #container który ma większą wysokość?

  • 2. Data: 2010-11-03 09:32:29
    Temat: Re: tło nagłówka szersze od kontenera?
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2010-11-03 09:12, Peter222 wrote:

    > to niby działa ale zastanawiam się nad tą wysokością #outer którą
    > musiałem nadać aby był widoczny obrazek, ale czy może się z tego tak
    > potem "wylewać" #container który ma większą wysokość?

    mozna by mu min-height, a height calkiem pominac; mozesz tez sprobowac
    dac tlo dla naglowka w body, a tlo ktore bylo w body - do html

  • 3. Data: 2010-11-03 10:10:28
    Od: Peter222 <n...@n...pl>

    Dnia 03-11-2010 o 10:32:29 satellite <p...@g...pl> napisał(a):

    > mozna by mu min-height, a height calkiem pominac; mozesz tez sprobowac
    > dac tlo dla naglowka w body, a tlo ktore bylo w body - do html

    Jak daję powtarzający się 1px obrazek jako tło w HTML to przesłania to
    obrazek dla nagłówka w body (choć czy to body nie powinno go
    przesłaniać?). Dużo nie kombinując dałem więc #outer z min-height, skoro
    tak jest to "poprawnie politycznie" :) Dzięki za podpowiedź.

  • 4. Data: 2010-11-03 10:34:05
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-11-03 09:12, Peter222 pisze:
> [...]
    > dla tych z większą rozdzielczością. Jak to zrobić? Nie mogę dać tego w
    > body bo tam już mam obrazek w tle. Kombinuję tak, żeby kontener wrzucić

    Zerknij na http://www.24nocleg.pl (tło górne i dolne) nie uważam, aby to
    rozwiązanie było idealne, ale jednak się sprawdza wszędzie gdzie testowałem.

    Pozdrawiam, p.
    http://www.teleit.pl

  • 5. Data: 2010-11-03 11:16:25
    Od: Peter222 <n...@n...pl>

    Dnia 03-11-2010 o 11:34:05 beherit / pn
    <b...@s...firenet.eu.org> napisał(a):

    > Zerknij na http://www.24nocleg.pl (tło górne i dolne) nie uważam, aby to
    > rozwiązanie było idealne, ale jednak się sprawdza wszędzie gdzie
    > testowałem.

    a to też ciekawe rozwiązanie, no to mam już drugie, dzięki! :)