  • 1. Data: 2020-02-08 19:50:58
    Temat: toyota jaki silnik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Trzynastka zbliża się wielkimi krokami i djabełek kusi żeby jakiś
    samochód kupić. Ze względów eko nie może być starszy niż 2007r

    Myślę o toyota lub honda benzynowa jak najmniej skomplikowany silnik
    na pasku rozrządu. Silnik 8v to już chyba marzenie ściętej głowy co?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2020-02-08 20:01:12
    Temat: Re: toyota jaki silnik
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 08 Feb 2020 18:50:58 +0000, PiteR wrote:

> [...]
    >
    > Myślę o toyota lub honda benzynowa jak najmniej skomplikowany silnik na
    > pasku rozrządu. Silnik 8v to już chyba marzenie ściętej głowy co?

    polecam Honda CRV awd, Honda Ridgeline, Toyota RAV4

  • 3. Data: 2020-02-08 20:37:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 19:50, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Myślę o toyota lub honda benzynowa jak najmniej skomplikowany silnik
    > na pasku rozrządu. Silnik 8v to już chyba marzenie ściętej głowy co?

    Skoro nie potrafisz samodzielnie wybrać sobie samochodu, to jakim cudem
    zasłużyłeś na trzynastkę? Kumpel zrobił wszystko za Ciebie?

    --
    MN

  • 4. Data: 2020-02-08 22:48:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo andal pisze tak:

    > polecam Honda CRV awd, Honda Ridgeline, Toyota RAV4

    aż taka duża to ona (ta 13) nie będzie ;)
    max 5tys funtow za samochod używany.

    Myślę o Honda Jazz, Toyota Aygo, Yaris, Verso.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2020-02-08 23:00:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo Marcin N pisze tak:

    > Skoro nie potrafisz samodzielnie wybrać sobie samochodu

    oj potrafię wybrać, potrafię, Audi A3, passat B6, golf mk4, skoda
    superb ... ;)

    > to jakim cudem zasłużyłeś na trzynastkę? Kumpel zrobił
    > wszystko za Ciebie?

    No tak. Opowiadasz historyjki a ludzie słuchają i pracują.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2020-02-11 16:10:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 19:50, PiteR pisze:

    > Silnik 8v to już chyba marzenie ściętej głowy co?

    Zawsze możesz zapchać wybrane zawory szmatami.
    Tylko bawełnianymi.

  • 7. Data: 2020-02-11 18:05:02
    Od: j...@g...com

    Nie wiem jak u Toyoty ale wolnossące silniki benzynowe Hyundai/Kia pojemność 1.6 GDI
    moc 135 KM (te z wtryskiem bezpośrednim) sa bardzo dobre ponieważ: kilkanaście (nie
    kilka, ale kilkanascie) tych aut u nas ma przebiegi 150 - 250 tys km i zaden nie miał
    nigdy zadnej awarii i chyba nikt nigdy nie dolewał oleju (a mają interwały wymian co
    30 tys km) Ogólnie robione sa trasy, ale niekiedy auta są bezlitosnie butowane -
    chociaz nie wiem czy ma to az taki wpływ na niezawodnosc. Toyota ma podobny
    benzynowy silnik wiec chyba nalezałoby wybrac ten 1.6 132 KM - o ile jeszcze go
    produkuja.

  • 8. Data: 2020-02-11 20:15:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.02.2020 19:50, PiteR wrote:
    > Myślę o toyota lub honda benzynowa jak najmniej skomplikowany silnik
    > na pasku rozrządu. Silnik 8v to już chyba marzenie ściętej głowy co?

    Yaris III generacji z silnikiem 1.33? Tylko jak już, to >= 2012 gdzie
    silnik był już po modyfikacji inaczej zwrócić uwagę czy dany egzemplarz
    przeszedł akcje serwisową (zbierający się nagar).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz