  • 1. Data: 2020-02-08 20:43:04
    Temat: Uwaga Policja naciąga
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Oczywiście na mandaty, w tym wypadku za przejazd niby na czerwonym
    https://joemonster.org/filmy/102415/Kierowca_uniknal
    _nieslusznego_mandatu_dzieki_kamerce_samochodowej

    a tu niby nie zatrzymanie na zielonej strzałce
    https://joemonster.org/filmy/102430/Zatrzymal_sie_pa
    n_na_tej_strzalce_Mundurowi_poluja_na_frajera_

    w obu przypadkach kamera uratowała tyłek kierującym.
    Się zastanawiam nad jakąś akcją zgłaszania takich 'policjantów'
    tylko właśnie gdzie, bo jak widać w obu przypadkach próbowali ewidentnie
    naciągnąć na mandat, a no i jeszcze przypadek kierowcy busa z krakowa
    któremu zabrali prawko za niby przekroczenie 50/108 w zabudowanym gdzie
    facet miał twarde dowody że policja mija się z prawdą, było na polsicie
    'państwo w państwie' z Emilem Rau,
    policja twardo trzyma się k... i sprawa wyląduje w sądzie.
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2020-02-08 21:18:40
    Temat: Re: Uwaga Policja naciąga
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 20:43, Janusz pisze:
    > próbowali ewidentnie
    > naciągnąć na mandat
    W pierwszym przypadku światło mogło się zmienić gdy stał za
    sygnalizatorem. Błąd paralaksy. :-)
    W drugim strzałka jak widać nie zawsze świeci się z zielonym dla pieszych.

    Dla mnie można to nazwać brakiem doświadczenia zawodowego.
    Na zieloną strzałkę nie muszą naciągać, 97% ignoruje ją.

    Robert

  • 3. Data: 2020-02-09 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > W pierwszym przypadku światło mogło się zmienić gdy stał za
    > sygnalizatorem. Błąd paralaksy. :-)

    I nie widzieli tego jadac za nim?
    Przeciez wykroczeniem jest wjazd za sygnalizator przy braku zielonego
    swiatła.
    To znaczy ze widzieli coś innego a chcieli karac za to?

    > W drugim strzałka jak widać nie zawsze świeci się z zielonym dla
    > pieszych.
    >
    > Dla mnie można to nazwać brakiem doświadczenia zawodowego.
    > Na zieloną strzałkę nie muszą naciągać, 97% ignoruje ją.

    IMO to ze puscili go po 10 sekundach rozmowy a tak naprawde pani spusciła
    z tonu od razu jak usłyszała o kamerce wiele podpowiada...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 4. Data: 2020-02-09 21:47:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-09 o 20:59, Budzik pisze:
    > I nie widzieli tego jadac za nim?

    Ja zakładam, że większość ludzi jest normalna.
    I moja teoria nie jest chyba zbytnio nierealna. :-)

    Robert