  • 1. Data: 2011-04-29 13:17:28
    Temat: tp i faktura papierowa zamiast elektronicznej
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jest metoda aby dostawac faktury papierowe (a dokladniej ich
    duplikaty) automatycznie. Wystarczy miec skrzynke email,
    ktora mowi, ze jest przepelniona (gdy przychodzi mail z faktura)
    i TP automatycznie generuje duplikat i idzie poczta papierowa ;-)
    (tak powiedziala blueline, ). I przy okazji przesuwa sie termin
    platnosci o kilka dni ;-)

    a.

  • 2. Data: 2011-05-01 01:10:53
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-04-29 15:17, Wemif pisze:
> [...]
    > i TP automatycznie generuje duplikat i idzie poczta papierowa ;-)
    > (tak powiedziala blueline, ). I przy okazji przesuwa sie termin

    Hmm.. prościej - nie mam skrzynki pocztowej.
    Nie wyraziłem zgody na fakturę elektroniczną i ... cały czas przychodzi papierowa.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2011-05-01 10:01:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemysław Gubernat <r...@w...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    > Hmm.. prościej - nie mam skrzynki pocztowej.
    > Nie wyraziłem zgody na fakturę elektroniczną i ... cały czas
    > przychodzi papierowa.

    No tak, ale chodzi o oferty gdzie opłata instalacyjna jest
    niższa w przypadku wyrażenia zgody na fakturę emailem, a wyższa
    bez takiej zgody (teraz np. promocje neostrady zawierają taką
    zniżkę).

    a.