  • 1. Data: 2011-04-17 12:37:06
    Temat: ADSL, DSLAM, DHCP...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Mam ADSL Netii na tepsianym drucie. Od kilku dni (konkretnie od 12.04)
    mam to samo IP. Sprawdziłem u znajomych -- też tak mają. Centrala
    niby inna, ale bliska. Czy to tylko u nas coś sie "zepsuło", czy może
    ktoś wreszczie postanowił skończyć z tym idiotyzmem zrywania ludziom raz
    na dobę połączenia (często w najmniej odpowienim momencie)? A jeśli to
    drugie, to czy tylko Netia zmądrzała, czy może tepsiarzom też się
    udzieliło?

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2011-04-17 15:08:16
    Temat: Re: ADSL, DSLAM, DHCP...
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > na dobę połączenia (często w najmniej odpowienim momencie)? A jeśli to
    > drugie, to czy tylko Netia zmądrzała, czy może tepsiarzom też się
    > udzieliło?

    TP Up 00:07:50:44, czyli bez zmian.

    a.

  • 3. Data: 2011-04-17 18:10:19
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> w wiadomości
    news:slrniqlnni.bsc.jaros@falcon.lasek.waw.pl napisał(a):
> [...]
    > raz na dobę połączenia (często w najmniej odpowienim momencie)? A
    > jeśli to drugie, to czy tylko Netia zmądrzała, czy może tepsiarzom
    Netię mam od listopada i dopóki się nie rozłączę mam to samo IP. Nie
    stwierdziłem rozłączania po 24 godzinach.
    A co tepsy to sądzę że nadal rozłączają po upłynięciu 24 godzin od
    połączenia.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 4. Data: 2011-04-17 18:23:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mark napisał:

    > Netię mam od listopada i dopóki się nie rozłączę mam to samo IP.

    WLR czy LLU?

    Jarek

    PS:
    Może i to samo, ale za to bez r-DNS. Mnie też od czasu do czasu takie
    losują, co powoduje, że nie działa mi wszystko to co chcę. Składałem
    reklamację, ale chyba nawet nie rozumieją o co mi chodzi. Sknerusom
    żal marnych trzech tysięcy na fachowca, który przyjdie i w piętnaścnie
    minut sprawdzi delegacjie i uporządkuje pliki stref.

  • 5. Data: 2011-04-17 18:37:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > żal marnych trzech tysięcy na fachowca, który przyjdie i w piętnaścnie
    > minut sprawdzi delegacjie i uporządkuje pliki stref.

    I tak już uporządkowali. Na początku swojej zabawy z netią (1,5 roku
    temu) miewałem IP z rev z Polboksu, PDI, a czasem też z Topnetu :-)

  • 6. Data: 2011-04-17 18:55:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > I tak już uporządkowali. Na początku swojej zabawy z netią (1,5 roku
    > temu) miewałem IP z rev z Polboksu, PDI, a czasem też z Topnetu :-)

    Kto uporządkował? Bo ja też tak miałem. Wszystko wskazuje na to, że
    ci inni zwrócili swoje pule adresów wraz z prawami do administracji
    plikami stref *.in-addr.arpa. Po jakimś czasie delegacje cofniędo
    i (być może) przekazano do Netii. Ale tam nikomu nie chce się
    wygenerować nowych plików stref. Stąd gołe adresy IP zamiast na
    przykład A-B-C-D.adsl.inetia.pl.

    Jarek

    PS
    A nadal zrywa po 24 godzinach?

  • 7. Data: 2011-04-17 19:19:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > PS
    > A nadal zrywa po 24 godzinach?

    Szczerze? Nie wiem. Modem stoi w biurze i działa z prędkością do 18 Mbsp :-)
    Jak będę, to sprawdzę uptime.

  • 8. Data: 2011-04-17 20:07:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Szczerze? Nie wiem. Modem stoi w biurze i działa z prędkością do 18 Mbsp :-)
    > Jak będę, to sprawdzę uptime.

    Byłoby to interesujące z poznawczego punktu widzenia.

    Ja też byłbym nie wiedział. Ale usługa dyndns.org zaczęła mi szwankować,
    serwer przestał słuchać moich routerów. No to napisałem własny serwer.
    Stąd moja wzmożona czujność.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2011-04-17 22:02:32
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    news:slrniqmc0d.fnv.jaros@falcon.lasek.waw.pl napisał(a):
    > WLR czy LLU?
    WLR a dokladniej BSA (bo WLR to dotyczy telefonu).

    > Jarek
    > PS:
    > Może i to samo, ale za to bez r-DNS.
    Owszem trafiają się IP bez revDNS.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2011-04-17 22:11:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mark napisał:

    > WLR a dokladniej BSA (bo WLR to dotyczy telefonu).

    Jeden i drugi TLS zawsze mi się myli.

    > Owszem trafiają się IP bez revDNS.

    Ten się akurat taki trafił.

    --