  • 1. Data: 2010-09-23 21:04:22
    Temat: tp-ix ?
    Od: Tomek <t...@-...pl>

    Witam

    Podobno tp niebawem ma uruchomic wezel wymiany ruchu, podobny jak plix
    ale o wiele latwiej bedzie sie mozna do niego dostac. Na poczatek Lim i
    Nowogrodzka. Ktos zna jakies szczegoly ?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-09-23 22:41:58
    Temat: Re: tp-ix ?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 23.09.2010 Tomek <t...@-...pl> napisał/a:
> [...]
    > ale o wiele latwiej bedzie sie mozna do niego dostac. Na poczatek Lim i
    > Nowogrodzka. Ktos zna jakies szczegoly ?

    Ktoś tam zna :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-09-24 08:51:15
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 24.09.2010 00:41, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ktoś tam zna :)

    To może niech ktoś tam się podzieli szczegółami, które zna? :)

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 4. Data: 2010-09-24 10:16:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.09.2010 Sławek Lipowski <s...@l...org> napisał/a:

    > To może niech ktoś tam się podzieli szczegółami, które zna? :)

    No ja wiem tylko że podobno :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-09-25 16:35:23
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 23.09.2010 23:04, Tomek pisze:
> [...]
    > ale o wiele latwiej bedzie sie mozna do niego dostac. Na poczatek Lim i
    > Nowogrodzka. Ktos zna jakies szczegoly ?

    Coś w tym chyba jest...

    $ host www.tpix.pl
    www.tpix.pl is an alias for redirect.piotrkow.tpsa.pl.
    redirect.piotrkow.tpsa.pl has address 194.204.158.242
    $ whois tpix.pl

    DOMAIN NAME: tpix.pl
    registrant's handle: hmns136976 (CORPORATE)
    nameservers: ns1.tpnet.pl. [80.50.50.100]
    ns3.tpnet.pl. [80.50.50.200]
    ns2.tpnet.pl. [80.50.50.150]
    created: 2010.05.12 17:11:48
    last modified: 2010.05.17 12:04:29
    (...)

    Na polipie goszczą ważne osobistości z TP. Może któraś z tych osób
    uchyli rąbka tajemnicy? :)

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 6. Data: 2010-09-26 15:52:43
    Od: "Marek K." <m...@g...com>

    On 24 Wrz, 00:41, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

    > Ktoś tam zna :)

    Zbliza sie PLNOG, jak mnie nos nie myli to jedyna rozsadna data aby
    ujawnic jakies extra szczegoly ;)

    --
    Marek K.

  • 7. Data: 2010-09-27 07:28:49
    Od: Popo <p...@g...pl>

    W dniu 2010-09-26 17:52, Marek K. pisze:

    > Zbliza sie PLNOG, jak mnie nos nie myli to jedyna rozsadna data aby
    > ujawnic jakies extra szczegoly ;)
    >
    > --
    > Marek K.

    Na PLNOGu o konkurencji PLIXa ? moze byc ciekawie :) Moze dlatego
    agendy jeszcze nie ma, w peering session tpixa tez jeszcze nie ma :)

    pzdr

  • 8. Data: 2010-09-27 09:18:07
    Od: Konrad Plich <k...@p...tpsa.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 23:04:22 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > ale o wiele latwiej bedzie sie mozna do niego dostac. Na poczatek Lim i
    > Nowogrodzka. Ktos zna jakies szczegoly ?

    Rzeczywiście planujemy nową platformę, w której dotychczasowy dostęp do
    PLIX oraz open peering TP będą zrobione lepiej i taniej a przede wszystkim
    będą tylko podzbiorem oferowanych usług. Oprócz LIM i Nowogrodzkiej będzie
    też Piękna oraz oczywiście cała sieć Metro Ethernet TP.
    Platforma juz działa - chociaż testowo to skutecznie, szczegóły oferty się
    domykają.
    Wszystko będzie dopięte w ciągu miesiąca i ogłoszone na najbliższym PLNOG.

    Konrad Plich

  • 9. Data: 2010-09-27 16:27:44
    Od: Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com>

    On Mon, 27 Sep 2010 11:18:07 +0200, Konrad Plich
    <k...@p...tpsa.pl> wrote:

> [...]
    >domykają.
    >Wszystko będzie dopięte w ciągu miesiąca i ogłoszone na najbliższym PLNOG.

    ...i znowu opłacalność korzystania zabiją opłaty portowe tak jak
    zwykle w &TP..

    Warto przy planowaniu budowy sieci światłowodowej w mieście
    uwzględniać obiekty TP ?

  • 10. Data: 2010-09-27 20:28:29
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Tomasz Kruk Czarnet wrote:

    > ...i znowu opłacalność korzystania zabiją opłaty portowe tak jak
    > zwykle w &TP..
    >
    > Warto przy planowaniu budowy sieci światłowodowej w mieście
    > uwzględniać obiekty TP ?

    nie był bym tym razem takim pesymistą ;)

    Marcin