    From: "Mariusz" <e...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: transm. danych w erze - regularne rwanie
    Date: Sat, 7 Mar 2009 14:07:34 +0100

    Witam,

    od 2 tygodni mam tak, że dość regularnie co 29-31 minut następuje nowe
    połączenie transmisji danych... Korzystam z push email z momail, wczesniej
    przy tej samej konfiguracji nie miałem takich problemów, było najwyżej kilka
    sesji na dobę. Telefon był co prawda w serwisie, ale na "kosmetyce" - SE
    C702 z wycierającą się obudową, więc chyba niczego nie skopali. W menu
    "okres sprawdzania" mam wyłączony, macie może jakieś sugestie, co to może
    być? Może być coś ze strony operatora?

    pozdrawiam
    Mariusz