  • 1. Data: 2009-03-07 13:07:34
    Temat: transm. danych w erze - regularne rwanie
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Witam,

    od 2 tygodni mam tak, że dość regularnie co 29-31 minut następuje nowe
    połączenie transmisji danych... Korzystam z push email z momail, wczesniej
    przy tej samej konfiguracji nie miałem takich problemów, było najwyżej kilka
    sesji na dobę. Telefon był co prawda w serwisie, ale na "kosmetyce" - SE
    C702 z wycierającą się obudową, więc chyba niczego nie skopali. W menu
    "okres sprawdzania" mam wyłączony, macie może jakieś sugestie, co to może
    być? Może być coś ze strony operatora?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-16 15:53:52
    Temat: Re: transm. danych w erze - regularne rwanie
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    sprawdziłem sobie z innym telefonem i dalej to samo, ciekawe jak zareagują
    na reklamację...

  • 3. Data: 2009-05-04 13:54:59
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

> [...]
    > skopali. W menu "okres sprawdzania" mam wyłączony, macie może jakieś
    > sugestie, co to może być? Może być coś ze strony operatora?

    Sam sobie odpowiem, bo już wiem, ale może ktoś skorzysta...
    Trzeba było wymienić kartę sim, w testerze w salonie nie dało się jej
    czytać. Teraz mam jedną ciągłą sesję, żadnego zrywania.