  • 1. Data: 2014-06-26 00:15:49
    Temat: trasa Katowice - Dąbki
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Tak patrzę na mapę i gorzej być nie mogło. Ki diabeł wymyślił aby jechać
    akurat w sam środek ani tam dojechać z wykorzystaniem autostrady
    niemieckiej, tudzież S3 ani też nie można wykorzystać a1 i dalej już nie
    kombinować ;).
    Do rzeczy jaką trasę wybrać aby była najmniej męcząca? Jazda raczej w
    dzień tj. start w sobotę z Katowic ok. 5-6 rano.
    Jak na razie kombinuje aby jechać A1, S6, DK 7 do Żukowa a potem przez
    Kartuzy 211 i dalej na Słupsk.
    Zakładam jazdę po A1 z prędkościami autostradowymi, oczywiście jak ruch
    na to pozwoli.
    Inne opcje?
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 2. Data: 2014-06-26 00:50:59
    Temat: Re: trasa Katowice - Dąbki
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Marcin Jan" wydumał(a) w wiadomości ID news:lofhn0$5b3$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > 211 i dalej na Słupsk.
    > Zakładam jazdę po A1 z prędkościami autostradowymi, oczywiście jak ruch na to
    www.maps.google.com wyłączyli? Od conajmniej miesiąca poprawili dodając wszelakie
    alternatywy i uwzględniając wszelakie zakazy/nakazy, czego z mapy papierowej nie
    doczytasz:>

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-06-26 02:43:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin Jan pisze tak:

    > do Żukowa a potem przez Kartuzy 211 i dalej na Słupsk

    Po co Ci te Kartuzy? Chyba że pozwiedzać :)

    Jedź normalnie obwodnicą. Jeżdzę co miesiąc i nie pamiętam kiedy stałem
    w Rumii. Odcinek Lębork - Słupsk szeroka, nudna droga, uważaj na
    atrakcje w Darżyno. Słupsk - Sławno zaczyna się węższa i gorsza droga.
    Uważaj na wiele gminnych atrakcji.

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 4. Data: 2014-06-26 10:16:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Thursday, June 26, 2014, 12:15:49 AM, you wrote:

> [...]
    > dzień tj. start w sobotę z Katowic ok. 5-6 rano.
    > Jak na razie kombinuje aby jechać A1, S6, DK 7 do Żukowa a potem przez

    Ja bym jechał A4 i 3/S3

    > Zakładam jazdę po A1 z prędkościami autostradowymi, oczywiście jak ruch
    > na to pozwoli.

    Mam wrażenie, że na A4 i 3/S3 masz szanse dłużej jechać ze sporą
    prędkością.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-06-27 09:25:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 10:16:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Marcin,

    O to to to ... a sprawdzales w jakim czasie dojedziesz nad Adriatyk ?
    :-)

    > Ja bym jechał A4 i 3/S3

    Z Katowic do Dabek ? To moze od razu przez Berlin ?

    3/S3 wcale nie jest taka szybka w ciagu dnia.
    A kuzyn Legnice omija przez Katy Wroclawskie.

    Ta dk11 naprawde taka zla, zeby oplacalo sie km nadkladac ?

    J.

  • 6. Data: 2014-06-27 16:19:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 26 Jun 2014 10:16:30 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Ja bym jechał A4 i 3/S3

    Bez sensu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2014-06-27 16:50:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, June 27, 2014, 4:19:33 PM, you wrote:

    > Bez sensu.

    Nie bij - wytłumacz, proszę. Bo chyba nie zaproponujesz z Katowic
    d.k.11 do Koszalina.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-06-27 16:57:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Jun 2014 16:50:05 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Nie bij - wytłumacz, proszę. Bo chyba nie zaproponujesz z Katowic
    >d.k.11 do Koszalina.

    Jakoś mam awersję do jeżdżenia naookoło tylko dlatego, żeby zyskać 10
    czy 15 minut jeszcze za to dodatkowo płacąc.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-06-27 17:11:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Fri, 27 Jun 2014 16:50:05 +0200, RoMan Mandziejewicz
    >Jakoś mam awersję do jeżdżenia naookoło tylko dlatego, żeby zyskać 10
    >czy 15 minut jeszcze za to dodatkowo płacąc.

    A cos mi sie widzi ze to tak sie skonczy.

    No dobra, moze byc jeszcze wariant ze zaoszczedziles pare litrow a
    straciles pol godziny, 500zl i 10 pkt., trzeba uwazac :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-06-27 17:38:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, June 27, 2014, 4:57:06 PM, you wrote:

    > Jakoś mam awersję do jeżdżenia naookoło tylko dlatego, żeby zyskać 10
    > czy 15 minut jeszcze za to dodatkowo płacąc.

    d.k. 11 to jedyna prosta droga ale w dzień nie miałbym odwagi nią
    jechać te 500km... W ogóle wyjazd w pierwszy dzień wakacji rano uważam
    za pomysł wyjątkowo marny.

    --
    Best regards,
    RoMan