  • 1. Data: 2009-01-07 10:55:19
    Temat: trynitron uszkodzenie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Witam

    Napalilem się na monitor;
    http://www.allegro.pl/item518670803_monitor_silicon_
    graphics_5011p_super_niska_cena.html

    ale może być to nie namagnesowanie, a uszkodzenie mechaniczne wewnatrz
    kineskopu ?

    Włodek

  • 2. Data: 2009-01-07 12:40:49
    Temat: Re: trynitron uszkodzenie
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Napalilem się na monitor;
    > http://www.allegro.pl/item518670803_monitor_silicon_
    graphics_5011p_super_niska_cena.html

    O, dzięki, fajny monitorek, już kupiłem :)... och, był tylko jeden, więc
    dla Ciebie nie starczy? sorry :(...

    Pozdrawiam
    Konop

    PS żartowałem ;)

  • 3. Data: 2009-01-07 13:00:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Witam
    >
    > Napalilem się na monitor;
    > http://www.allegro.pl/item518670803_monitor_silicon_
    graphics_5011p_super_niska_cena.html

    Wez to chlopie kup i sprzedaj jakies organizacji gejoskiej, w kazdych warunkach
    beda miec teczowy obraz i jest zabawa :)

    Heh przepraszam ze nie pomoge ale nie moge sie powstrzymac.

  • 4. Data: 2009-01-07 13:16:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Papkin napisał:

    graphics_5011p_super_niska_cena.html

    > Wez to chlopie kup i sprzedaj jakies organizacji gejoskiej, w kazdych
    > warunkach beda miec teczowy obraz i jest zabawa :)
    >
    > Heh przepraszam ze nie pomoge ale nie moge sie powstrzymac.
    Zastanawiam się po co ci taka krowa na biurku??
    to już historia, jak nie uda ci sie rozmagnesować będziesz musiał podać
    recyclingowi, oni o tym wiedzą, że to koszta więc szukają naiwnych na
    kupno, no rozumiem jak 100% sprawny - sentyment

  • 5. Data: 2009-01-07 13:19:10
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    http://www.allegro.pl/item518670803_monitor_silicon_
    graphics_5011p_super_niska_cena.html

    > Zastanawiam się po co ci taka krowa na biurku??

    Mam bardzo duże biurko

    > to już historia, jak nie uda ci sie rozmagnesować będziesz musiał podać
    > recyclingowi,

    u mnie na wsi to ie problem ;)

    Włodek

  • 6. Data: 2009-01-07 13:23:19
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    :-)

  • 7. Data: 2009-01-07 13:48:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 11:55:19 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

> [...]
    graphics_5011p_super_niska_cena.html
    > ale może być to nie namagnesowanie, a uszkodzenie mechaniczne wewnatrz
    Może tak być. Trochę tego za duzo jak na przypadkowe namagnesowanie. Ale
    gość daje gwarancję więc zapytaj go po prostu czy jak się nie da
    odmagnesować to przyjmie zwrot. Jak nie, to trudno, nie kupujesz :)

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2009-01-07 15:03:36
    Od: "Seven" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    graphics_5011p_super_niska_cena.html

    > ale może być to nie namagnesowanie, a uszkodzenie mechaniczne wewnatrz

    Nie kupuj tego. Rozmagnesowanie takiego monitora to chwila pomachania cewką
    a skoro właściciel tego (tej usługi) nie zrobił to może oznaczać trwałe
    namagnesowanie blach ekranujących lub defekty wewnętrzne monitora. Nie daj
    sie nabrać cwaniakowi.

    /)/)
    ( °.°)
    o(_('')('')
    pzdr
    seven_UP

  • 9. Data: 2009-01-07 16:34:42
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Seven" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > namagnesowanie blach ekranujących lub defekty wewnętrzne monitora. Nie daj

    za późno, już ktoś kupił :)
    a na 99% jest tak jak mówisz, sprzęt prawdopodobnie po upadku, być może
    magnesy od czystości zerwane albo coś przemieszczone wewnątrz bańki itp -
    nie wierzę, że nikt nie próbował tego rozmagnesowywać we własnym zakresie.

    e.