  • 1. Data: 2011-10-04 07:38:07
    Temat: tunery satelitarne/naziemne
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    wiekszosc obecnie oferowanych na rynku tunerow
    satelitarnych/naziemnnych (oprocz tych najprostrzych) ma gniazda
    ethernet. Na ile "wyjscie w siec" jest wykorzystywane?

    Byc moze chcialbym zakupic jakis tuner w cenie 300-500-700 (max),
    podlaczyc do niego dysk (po usb ale najlepiej do srodka) uzytkowac go
    jako nagrywarka do rejestrowania programow z tv (glownie dvb-t), moze
    do internetowego radia (lub ew. radia w dvb-t jak bedzie). Chcialbym
    aby dysk podlaczony do tunera byl widoczny w mojej domowej sieci (aby
    dalo sie zgrac via siec, material .ts i ew. poddac go obrobce, no i
    ew. w druga strone (obejrzec go po obrobce lub jakies inne materialy z
    sciagniete z sieci). Chcialbym rowniec miec mozliwosc programowania
    (kanaly i audycje do nagrania)

    Czy jest na rynku jakis sprzet ww. cenie, aby ew. po wymianie softu na
    alternatywny dalo sie usieciowic skrzynke, bo tak patrzac na ethernety
    pomontowane, to nie wiadomo tak naprawde po co je montuja, skoro w
    minimalnym stopniu sa wykorzystywane.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-10-04 15:42:37
    Temat: Re: tunery satelitarne/naziemne
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > podlaczyc do niego dysk (po usb ale najlepiej do srodka) uzytkowac go
    > jako nagrywarka do rejestrowania programow z tv (glownie dvb-t)

    Czyli zacznij od tego ze tuner musi miec dvb-t.

> [...]
    > aby dysk podlaczony do tunera byl widoczny w mojej domowej sieci (aby
    > dalo sie zgrac via siec, material .ts i ew. poddac go obrobce,

    Zapomnij w tej cenie.

    > no i
    > ew. w druga strone (obejrzec go po obrobce lub jakies inne materialy z
    > sciagniete z sieci). Chcialbym rowniec miec mozliwosc programowania
    > (kanaly i audycje do nagrania)

    Najtansza wersja - htpc.
    Pewnie dreambox i jego klony tez dadza rade, ale na pewno beda wtedy DUZO
    drozsze.

  • 3. Data: 2011-10-04 16:16:32
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 09:38, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > alternatywny dalo sie usieciowic skrzynke, bo tak patrzac na ethernety
    > pomontowane, to nie wiadomo tak naprawde po co je montuja, skoro w

    EMTEC S800H można kupić kupić na all. za rozsądną cenę, (ja kupiłem z
    dyskiem 2TB za poniżej 500 zł), a spełnia wszystkie twoje wymagania z
    oryginalnym oprogramowaniem. Jak ktoś lubi to można się zatelnetować na
    roota ukazuje się wówczas układ katalogów jak w Linuksie.

    --
    wq

  • 4. Data: 2011-10-04 16:31:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mailkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > oryginalnym oprogramowaniem. Jak ktoś lubi to można się zatelnetować na
    > roota ukazuje się wówczas układ katalogów jak w Linuksie.

    No ale nie ma tunera sat.

  • 5. Data: 2011-10-04 19:22:03
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > No ale nie ma tunera sat.
    Podłączę się pod pytanie
    interesuje mnie podobne rozwiązanie niekoniecznie tv-sat ale z
    klientem/serwerem DLNA

  • 6. Data: 2011-10-04 19:31:16
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-04 21:22, Bartek Leś pisze:

    > Podłączę się pod pytanie
    > interesuje mnie podobne rozwiązanie niekoniecznie tv-sat ale z
    > klientem/serwerem DLNA

    DM800 do kupienia od 700-800zl

  • 7. Data: 2011-10-05 08:23:35
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 04 Oct 2011 18:16:32 +0200, Mailkontent <m...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >oryginalnym oprogramowaniem. Jak ktoś lubi to można się zatelnetować na
    >roota ukazuje się wówczas układ katalogów jak w Linuksie.

    a czy jest to wersja na polski rynek z tunerem dvb-t mpeg-4 i
    dzwiekiem AC-3 , EAC-3 ???

    A czy emtec robi tez moze wersje z tunerem satelitarnym i czytnikiem
    kart pod TNK/Cyfre+ ??

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-10-05 21:12:58
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 10:23, a...@p...pl pisze:

    > a czy jest to wersja na polski rynek z tunerem dvb-t mpeg-4 i
    > dzwiekiem AC-3 , EAC-3 ???
    >
    > A czy emtec robi tez moze wersje z tunerem satelitarnym i czytnikiem
    > kart pod TNK/Cyfre+ ??

    Oglądam polską TV na DVB-T i odtworzył z dźwiękiem
    http://mpeg-4.pl/trolle/test_ddplus.ts co podobno świadczy o zgodności z
    DD+.

    --
    wq