  • 1. Data: 2010-04-29 21:29:59
    Temat: pilot do PC pod MediaCenter
    Od: a...@p...pl

    no i kwestia pilota. Nie ma jeszcze decyzji czy to bedzie Windows
    MediaCenter czy jakis linux (mythTV). Cos mozecie polecic/doradzic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-29 21:37:01
    Temat: Re: pilot do PC pod MediaCenter
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > no i kwestia pilota. Nie ma jeszcze decyzji czy to bedzie Windows
    > MediaCenter czy jakis linux (mythTV). Cos mozecie polecic/doradzic?

    A chcesz kase tracic na dodatkowy pilot?
    Do kazdego tunera jest dodawany pilot, obejrzyj go przed zakupem.
    Te które mialem przy tunerach dvb-s2 byly calkiem rozbudowane.

    Ale i tak uzywam pilota od obudowy (czyli tak naprawde wyswietlacza na
    usb) - przynajmniej jest to w cywilizowany sposób zorganizowane w kompie,
    nie trzeba wyciagac zadnych kabelków na zewnatrz, bo czujnik pilota jest w
    wyswietlaczu i go nie widac.

  • 3. Data: 2010-04-29 21:48:47
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Apr 2010 23:37:01 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >nie trzeba wyciagac zadnych kabelków na zewnatrz, bo czujnik pilota jest w

    nie mam obudowy w stylu HTPC, bo kompa jeszcze nie ma! Na poczatek
    bedzie to minitower lub slim factor, wiec pilot potrzebny. Ale musi
    chodzic z Win MCE lub linuxowymi softami.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-04-29 21:56:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie mam obudowy w stylu HTPC, bo kompa jeszcze nie ma!

    Dlatego napisałem Ci, że to nie jest kwestia obudowy tylko wyświetlacza na
    usb, wpiętego w miejsce stacji dyskietek bodajże.
    Ja po prostu kupiłem go w komplecie, ale na rynku są do kupienia osobno
    również.

    Nie trawię kabla wystającego z obudowy zakończonego czujnikiem - a takie
    rozwiązanie było do pilota z tunerem dvb-s2.

    >Na poczatek
    > bedzie to minitower lub slim factor, wiec pilot potrzebny. Ale musi
    > chodzic z Win MCE lub linuxowymi softami.

    Wystarczy że soft do pilota będzie miał mapowanie klawiszy.
    W moim dokładnie tak jest, mogę sobie dowolną akcję pod dowolny klawisz
    pilota podpiąć.
    Wtedy żaden soft do oglądania mnie nie ogranicza.

  • 5. Data: 2010-04-29 23:58:11
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-29 23:48, a...@p...pl napisal (a):

    > nie mam obudowy w stylu HTPC, bo kompa jeszcze nie ma! Na poczatek
    > bedzie to minitower lub slim factor, wiec pilot potrzebny. Ale musi
    > chodzic z Win MCE lub linuxowymi softami.

    Od dobrych paru lat używam tego pilota:
    http://tinyurl.com/3xm5c2k
    Raczej już nie do kupienia, a szkoda bo jest bardzo funkcjonalny i
    stworzony właśnie do MCE. Ma bardzo rozbudowany czujnik/odbiornik irda,
    Zbiera sygnał nawet z kilkunastu metrów pod różnymi kątami. Naprawdę super.

  • 6. Data: 2010-04-30 06:37:15
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Cavallino rzecze:

> [...]
    > na usb, wpiętego w miejsce stacji dyskietek bodajże.
    > Ja po prostu kupiłem go w komplecie, ale na rynku są do kupienia osobno

    A co to za sprzęt? (marka, model)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-04-30 07:21:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:hrdtqr$56o$1@news.onet.pl...
    > Cavallino rzecze:

    > A co to za sprzęt? (marka, model)

    http://www.modecom.pl/specyfikacja.php?id=381&catego
    ry=3&lang=pl
    Ten moduł to wspominany w specyfikacji TV-Station , ale nie mam pojęcia jaki
    to model.

  • 8. Data: 2010-04-30 07:30:31
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Cavallino rzecze: