  • 1. Data: 2023-04-22 10:20:51
    Temat: [twizy] A po co mi to?!
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Wczorajszy gość co mnie przed sklepem zagaił o Twizy zapytał:
    - ile ładuje się,
    - ile przejedzie,
    - jak szybko i ...
    - czy zainstalowałem panele fotowoltaiczne

    :-)

    (ludzie ciągle pytają a ja niekiedy coś tutaj powtarzam)

  • 2. Data: 2023-04-22 21:23:15
    Temat: Re: [twizy] A po co mi to?!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.04.2023 o 10:20, io pisze:
> [...]
    > - czy zainstalowałem panele fotowoltaiczne
    >
    > :-)
    >

    > (ludzie ciągle pytają a ja niekiedy coś tutaj powtarzam)

    - jak zamontować fotelik dla dziecka,
    - czy zabrałeś jakąś pannę na randkę i czy jesteś zadowolony z seksu na
    tylnym siedzeniu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-04-23 19:00:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ludzie pytają z ciekawości jak można w XXI wieku wymyślić coś tak
    pokracznego w wyglądzie i nieporęcznego w użytkowaniu. ;-)

    PS. Jebać ekologię. Od wczoraj jeżdżę 16 letnim Yarisem TS ;-)

  • 4. Data: 2023-04-24 11:24:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.04.2023 o 21:23, Shrek pisze:

    > - jak zamontować fotelik dla dziecka,
    > - czy zabrałeś jakąś pannę na randkę i czy jesteś zadowolony z seksu na
    > tylnym siedzeniu;)

    Tak głupich jakoś nie zadają :-)

    No ale ... pytanie o panele ma sens w kontekście tutejszych dyskusji.

  • 5. Data: 2023-04-24 13:08:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-24 o 11:24, io pisze:
    > Tak głupich jakoś nie zadają ?

    Bo Ty się kreujesz jakiegoś posiadacza "lamborgini"
    (chcesz sobie przedłużyć?)
    S seks na tylnym siedzeniu jednak Cię dziwi, przeraża czy może masz
    traumę? ;-)

    Ech... Corsa A i jej złożone siedzenia ;-)

  • 6. Data: 2023-04-24 18:11:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Apr 2023 10:20:51 +0200, io wrote:
> [...]
    > - czy zainstalowałem panele fotowoltaiczne
    > :-)
    >
    > (ludzie ciągle pytają a ja niekiedy coś tutaj powtarzam)

    A spytał ile kosztuje?

    Bo jak nie, to chyba nie chce kupić :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-04-24 20:11:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.04.2023 o 18:11, J.F pisze:

    > A spytał ile kosztuje?
    >
    > Bo jak nie, to chyba nie chce kupić :-)

    A ja nie chcę sprzedać :-)

  • 8. Data: 2023-04-24 23:20:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-24 o 20:11, io pisze:
    > A ja nie chcę sprzedać

    Gdyby zakup tego czegoś miał sens to pytaliby ile trzeba za to zapłacić.

  • 9. Data: 2023-04-25 20:43:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.04.2023 o 23:20, _Master_ pisze:

    > Gdyby zakup tego czegoś miał sens to pytaliby ile trzeba za to zapłacić.

    Dobra, to inna historia :-)

    Zatrzymuję się przed paczkomatem, wybieram ... spalinówka jakaś stoi,
    gość wychodzi i pyta ...

    - Ile to kosztuje?
    - Nowy 55
    Pewnie już nieaktualne, ale nie ma co się rozwodzić. W każdym razie
    pierwsze pytanie.
    - Jaki to silnik ma?
    :-)
    - To elektryk jest, 17 koni
    - Ile wyciąga?
    - 90
    - To mało
    Widzę, gościu starszy jest
    - To co pan tak żwawo jeździ?
    - No ja mam 1,5mln km przejechane, pracowałem, firmę miałem
    - ...
    Coś tam jeszcze pogadaliśmy, ale w końcu gościu dziękuje za rozmowę (!)
    i jedzie se.

    Nawigację dokończyłem ustawiać i też w końcu jadę. Ale zeszło z minutę.
    Myślę se ... no ciekawe ile to gościu jedzie. No i oczywiście gościa
    dogoniłem. Wcale nie jechał żwawo :-(

  • 10. Data: 2023-04-25 20:48:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.04.2023 o 20:43, io pisze:

    > Nawigację dokończyłem ustawiać i też w końcu jadę. Ale zeszło z minutę.
    > Myślę se ... no ciekawe ile to gościu jedzie. No i oczywiście gościa
    > dogoniłem. Wcale nie jechał żwawo :-(

    Zrobiłeś 1,5mln km w minutę wuskiem inwalickim?

    Niewiarygodne! :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>