  • 1. Data: 2023-04-23 07:48:54
    Temat: z cyklu SUV - zakazać
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    z cyklu SUVy to zjeb. samochody powstałem wyłącznie na potrzebę
    zaspokojenia naszego EGO siedzenia wyżej niż inni

    https://www.sadistic.pl/na-drodze-sie-nie-lezy-vt573
    617.htm

  • 2. Data: 2023-04-23 09:51:14
    Temat: Re: z cyklu SUV - zakazać
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6444c6c3$0$19604$65785112@news.neostrada.pl>
    user rthrtrr pisze tak:

    > z cyklu SUVy to zjeb. samochody powstałem wyłącznie na potrzebę
    > zaspokojenia naszego EGO siedzenia wyżej niż inni

    SUV wywodzi się w prostej lini z Mikoyan-Gurevich MiG-21
    gdzie kierowca nie widział dokąd leci i na czym ląduje.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2023-04-23 09:59:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2023 o 07:48, rthrtrr pisze:

    > z cyklu SUVy to zjeb. samochody powstałem wyłącznie na potrzebę
    > zaspokojenia naszego EGO siedzenia wyżej niż inni
    >
    > https://www.sadistic.pl/na-drodze-sie-nie-lezy-vt573
    617.htm

    Jak się położę obok Twojego auta, pod lusterkiem bocznym pasażera i
    będziesz wycofywał skręcając, to też mnie przejedziesz :] Obojętnie jak
    wysoko/nisko będziesz siedział. Podobnie będzie, kiedy położę się tuż
    "za pojazdem" czy przed. Znam wchuj kierowców, którzy nie zwracają uwagi
    (nie że nie widzą) to głównie ci, którzy deptają klocki Lego i niszczą
    zabawki dzieciom, leżące na podłodze. Taki typ ludzi.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-04-23 10:07:55
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

> [...]
    > (nie że nie widzą) to głównie ci, którzy deptają klocki Lego i niszczą
    > zabawki dzieciom, leżące na podłodze. Taki typ ludzi.

    Ale za to przyjemnie dokopać kierowcom nielubianego typu auta.
    I kretynowi przez myśl nie przeszło że jak będzie w wieku tej
    pechowej babci to do auta niskiego jak porshe 911 nie wsiądzie bo
    za niski a do wysokiego suwa wejdzie bez niczyjej pomocy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-04-23 10:56:19
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    >
    > z cyklu SUVy to zjeb. samochody powstałem wyłącznie na potrzebę
    > zaspokojenia naszego EGO siedzenia wyżej niż inni

    "Naszego" A co Ty albo ja mamy za wybór. Stara zasada H Forda jak
    najbardziej aktualna "możesz kupić co chcesz pod warunkiem że będzie to
    czarny Ford", obecnie jest to góra żelastwa z ekstremalnie minimalnymi
    możliwościami zagospodarowania  miejsca na potrzeby właściciela. A gdzie
    miejsce na auto dla mnie - ładny, rasowo wyglądający  sedan w żółtym
    kolorze? "Europejskie gusty", *urwa ich kapitalistyczna mać!

  • 6. Data: 2023-04-23 11:04:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 23.04.2023 10:07, RadoslawF wrote:
    [...]
    > pechowej babci to do auta niskiego jak porshe 911 nie wsiądzie bo
    > za niski a do wysokiego suwa wejdzie bez niczyjej pomocy.
    Nie wejdzie bo za wysoki.

  • 7. Data: 2023-04-23 11:11:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2023 o 10:56, Trybun pisze:

    > A gdzie
    > miejsce na auto dla mnie - ładny, rasowo wyglądający  sedan w żółtym
    > kolorze?

    Jest, ale Cię nie stać.
    Nikt nie będzie produkował niszowych samochodów dla gołodupców....

  • 8. Data: 2023-04-23 11:20:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 23.04.2023 11:11, Cavallino wrote:

    > Jest, ale Cię nie stać.
    > Nikt nie będzie produkował niszowych samochodów dla gołodupców....
    Pierdolisz pan. Chujdaj akcent:
    http://polskajazda.pl/Samochody/Hyundai/Accent/3040 - każdego stać. :-)
    Do tego jest całkowicie rasowy bo to w zasadzie coupe, a nie jakiś tam
    sedan. :-)

  • 9. Data: 2023-04-23 11:32:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2023 o 11:20, JDX pisze:

    > Pierdolisz pan. Chujdaj akcent:
    > http://polskajazda.pl/Samochody/Hyundai/Accent/3040 - każdego stać. :-)

    On pochodzi z czasów, w których suvów specjalnie nie znano, więc brak
    związku z cytatem i tematem.
    Mój przedpiszca żądał chyba nowych samochodów dla nikogo, żeby on mógł
    kupić....

  • 10. Data: 2023-04-23 11:55:06
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 23.04.2023 o 11:11, Cavallino pisze:

    > Jest, ale Cię nie stać.
    > Nikt nie będzie produkował niszowych samochodów dla gołodupców....

    O, "nie będzie produkował". To może dla poklasku gawiedzi niech zacznie
    zajmować się hodowlą marchewek i zacznie "produkować" tylko białe? Ale
    ja nie o tym, ja o tym że po niezbyt długiej pauzie rynek motoryzacyjnym
    wrócił do monopolu ze zdwojoną siłą. Gdzie tu teraz w XXIw  miejsce na
    śmiech i dowcipki z starego Henia i braku wyboru lakieru?