    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [twizy] Twizy na Rajdzie Polski
    Date: Tue, 23 May 2023 10:22:45 +0200

    Pojechałem na Rajd Polski swoim bolidem.

    Że osiągany zwykle zasięg nie przekracza 70km, wybrałem bliską sobie
    lokalizację. Miało być 31km w jedną stronę. Powinno więc wystarczyć w
    obie a jak nie to doładuję. Acz w najbliższej okolicy niestety zero
    ładowarek. Najwyżej z normalnego gniazdka u kogoś prywatnie.

    Od początku było ok, bolid pokazał 85km zasięgu

    http://niusy.pl/@twizy.pl/aod

    Jadę dalej niespiesznie by za dużo energii nie zużywać...

    Najpierw wyprzedził mnie poboczem rower :-)

    Jak już byłem blisko celu wokół mnie pojawiło się pełno rajdówek tak, że
    poczułem się jakbym brał udział w tym rajdzie :-)

    No ale że jak zwykle nie rozpoznałem dokąd dokładnie mam jechać to
    nadszedł ten moment by ogarnąć to.

    Jakaś stała na poboczu to pomyślałem, że pewnie wiedzą dokąd jadą :-) i
    jak się zapytam to też będę wiedział.

    - Dokąd jedziecie?
    - za 3km jest start odcinka ... a co to za samochód? nie widziałem
    takiego :-) (kierownik rasowej rajdówki zerka na mojego bolida)
    (cośtam cośtam)

    No i ok, wiadomo gdzie się zaczyna.

    Nie celowałem w strefę kibica bo daleko była i bałem się, że mi zasięgu
    braknie :-) Poza tym to totalne zadupie było a do strefy może trzeba
    mieć gotówkę.

    Za 3km okazało się, że tylko rajdówki tam zjeżdżają. Kolejny zjazd z
    drogi był już znacznie dalej i wyszło, że od początku zrobiłem 36km.

    Zostawiłem bolida na skraju lasu coby mnie nie skasowali

    http://niusy.pl/@twizy.pl/aog

    i poszedłem w ten las za ludźmi.

    http://niusy.pl/@twizy.pl/aoh

    Na rajdzie jak to na rajdzie. Rajdówki robiły bziuuum

    http://niusy.pl/@twizy.pl/aoj

    http://niusy.pl/@twizy.pl/aol (mp4)

    i tyle je było widać

    http://niusy.pl/@twizy.pl/aok

    Ze stref kibica zapewne da się trochę więcej zobaczyć.

    Trochę popatrzałem, posłuchałem i stwierdziłem, wracam. Że zasięgu do
    powrotu pozostało więcej niż połowę to żadnego ładowania nie robiłem
    tylko zabrałem się z powrotem. A jak wróciłem to pozostało mi jeszcze
    15km. Czyli ... 36x2 +15= ... 87km zasięgu. Jakbym jeszcze wolniej
    jechał to pewnie doszedłbym do 90 albo i więcej :-) Ale musiałbym
    poniżej 50-tki ciągle jechać i mogliby na mnie trąbić :-)

    --

    Normalna publikacja pod http://niusy.pl/@twizy.pl/aon