  • 1. Data: 2014-06-13 21:09:12
    Temat: uIP
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    bawił się Ktoś tym? jak to pożenić z modułami ethernet z allegro?
    przydały mi by się nakierowujące wytyczne...

  • 2. Data: 2014-06-13 21:31:45
    Temat: Re: uIP
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    że też ci się chce wymyślać te nicki...

  • 3. Data: 2014-06-14 14:14:47
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    najbardziej mi się podobał "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)"
    jak tusk odtworzy głęboki komunizmy wydzielany, to do niego wrócę, więc
    nie kasujcie z KF powskie buraki...

    a coś na temat, da się szybko zrobić projekt ethernetowy bez czytania
    100 stron pdfa do modułu ethernet, 1000 stron opisu procka i analizy
    kodu tego gówna uIP bo autorowi się nie chciało... doxygena to powinni
    zakazać urzędowo, kpina, błaźnią się te wasze powsko/europejskie elity
    tym, że nie potrafią napisać normalnych dokumentacji (tak to o moim
    forum)...

  • 4. Data: 2014-06-14 14:39:50
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-14 14:14, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    > zakazać urzędowo, kpina, błaźnią się te wasze powsko/europejskie elity
    > tym, że nie potrafią napisać normalnych dokumentacji (tak to o moim

    poczekaj na powrót pisuarian, oni nakażą ustawowo umieć wszystko i tak
    będzie na wieki wieków amen. aha, i zdelegalizują głód i bezrobocie i
    będzie jak w raj(ch)u.

    @

  • 5. Data: 2014-06-14 14:44:26
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    co ty mi tu z politykom...

  • 6. Data: 2014-06-14 18:20:50
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    > zakazać urzędowo, kpina, błaźnią się te wasze powsko/europejskie elity
    > tym, że nie potrafią napisać normalnych dokumentacji (tak to o moim

    Czyli czego potrzebujesz ?
    Namiar na dokumentacje ,którą i tak nie przeczytasz ?
    Przeczytać Ci na głos ?
    Przetłumaczyć ?

    Jak wyobrażasz sobie odpowiedź na pytanie: " Jak podłączyć moduł z allegro?"

    Jeżeli nawet znajdzie się ktoś , kto coś takiego już robił, to co ma Ci
    powiedzieć ?

    Chcesz wskazówek, proszę bardzo:

    1. Określ sobie czego potrzebujesz
    2. Znajdź to co pasuje do Twoich potrzeb
    3. Poszukaj informacji w goglach ( tzw dokumentacja )
    4. Połącz jedno z drugim
    5. Być może dodaj coś od siebie.
    6. Ciesz się z sukcesu

    Lepszych wytycznych nie dostaniesz bo nie da się przekazać wiedzy
    zdobywanej przez lata w kilku zdaniach.
    A jeżeli czytanie dokumentacji sprawia Ci problem, tym bardziej
    powinieneś to robić. 12 - 14 lat temu musiałem przetłumaczyć sobie całą
    dokumentację do USB żeby zrobić dyplom i jak się człowiek uprze to nie
    ma ch... na Mariolę.

    Albo coś robisz , albo szkoda Twojego ( i innych ) czasu.
    A jak się pytasz to o sprawy uniwersalne a nie o pierdoły.

    Adam

  • 7. Data: 2014-06-15 14:50:34
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    znasz się na tym, czy przedstawiłeś tylko dyrektywy wspólnoty
    europejskiej? tak czy owak możemy podyskutować...

  • 8. Data: 2014-06-16 11:32:21
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2014-06-15 14:50, feldmarszałek tusk pisze:
    > znasz się na tym, czy przedstawiłeś tylko dyrektywy wspólnoty
    > europejskiej? tak czy owak możemy podyskutować...

    Co chcesz wiedzieć ?

    Adam

  • 9. Data: 2014-06-16 15:34:52
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    wszystko - co Ktoś mi zechce napisać, przeniesiemy dyskusję na moje forum?

  • 10. Data: 2014-06-16 15:46:07
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    mam w ciągu miesiąca skonstruować dwa urządzenia,
    jedno USB drugie ethernet...

    urządzenie proste, ma włączać i wyłączać kilka wyjść...

    nie wiem jak się za to zabrać, bo nie jestem w stanie opanować takiego
    STM32F107 w ciągu tygodnia i do niego bibliotekę USB w ciągu 2 dni...

    to samo z ethernetem, najchętniej bym połączył to z AT89C5131 (8051)...
    tylko mi pamięci nie starczy...

    USB to jakiś HID bym chciał, lib jest na stronie atmela, ale doc do
    niego ma 3 strony - kpina, taka poważna firma...

    nie wiem za co się złapać w tych libach, sto tysięci plików, nie wiem
    który do czego...

    ogólnie tyle na wstępie, jakby Ci się chciało mi pomóc, to byłbym
    zobowiązany.

    P.S. a czy istnieje jakaś możliwość, że Ktoś tu zrobi mi to odpłatnie i
    za ile?