  • 1. Data: 2009-02-03 07:18:39
    Temat: ukryta partycja w 390X; PS2 na 2x PS2
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś wie jakim darmowym programem można oglądnąć i ew. skopiować ukrytą
    parycję na ThinkPad'zie 390X.
    Niestety poprzedni właściciel nie miał CD rescure a w IBM chcą za tą płytkę
    krocie.
    Mam również pytanie z innej beczki, czy ktoś z Was wie co zawiera w środku
    kabelek rozdzielający PS2 na mysz i klawiaturę do tego laptopa.

    pozdrawaiam Marek

  • 2. Data: 2009-02-04 11:04:29
    Temat: Re: ukryta partycja w 390X; PS2 na 2x PS2
    Od: whitey <"whitey[n0.5pam]"@gazeta.pl>

    http://sysresccd.org

    --
    whitey

  • 3. Data: 2009-02-20 15:28:27
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam również pytanie z innej beczki, czy ktoś z Was wie co zawiera w środku
    > kabelek rozdzielający PS2 na mysz i klawiaturę do tego laptopa.

    napiszę co zrobiłem, przygotowałem bootowalną CD z Partition Magic i
    zobaczyłem ukrytą partycję a w zasadzie informację, że zawiera W95.
    Przygotowałem CD z WDclear i skasowałem wszystko -działą podobnie do low
    format, potem FDISK i mam tym sposobem o kilkaset MB większy dysk.
    Dziękuję biały kluczu za poradę.

    pozdrawiam Marek