  • 1. Data: 2009-08-06 14:04:01
    Temat: ukryte usługi
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów.
    Tak właśnie skanuję sobie numerację "techniczną" mojej centrali i znalazłem
    taki kwiatki:

    *58# "usługa niedostępna dla tego numeru" - co to może być ?

    *51* (gwiazdkę przyjmuje zamiast # czyli sugeruje podanie parametru) "usługa
    niedostępna dla tego numeru" - kiedyś było to "skrócone wybieranie" taka
    pamięć podręcznych numerów ale dostępna w pamieci centrali. Użytkowanie
    zdaje się coś a'la **01 to pierwsza pamięć itd.
    Kiedyś domyślnie włączone - teraz nie.

    *57* to chyba było budzenie wielokrotne - obecnie "usługa niedostępna dla
    tego numeru"

    *22 (a dalej dowolnie * czy # dają zajętość) - nie wiem pod co to
    przeznaczone na tej centrali
    podobnie zachowuje się *36 i *39

    *26# - do niedawana domyślnie dostępna "proszę nie przeszkadzać" a teraz
    "usługa niedostępna dla tego numeru"

    Dawniej po *37# był komunikat "usługa niedostępna" - był to kod przeznaczony
    dla usługi połączenia gdy zwolni się zajęty doceowy numer. Widocznie w nowym
    sofcie ma wogóle nie być takiej funkcjonalnoci pod tym kodem. Mnie nigdy nie
    udalo się przekonać techników do aktywacji mi tej usługi.
    W tej chwili po *37 od razu zajętość jak przy innych nieużywanych kodach
    (wyjątek to jak wyżej napisałem *22 *36 i *39 po któych jest cisza ale
    cokolwiek dalej daje zajętość).

    Najbradziej mnie ciekawi ta *58#. Widać, że to usługa bez parametru ale co
    to może być ?

    Usługi pod 7 nie ma żadnej - *7 od razu zajętość.
    Usługi pod *8 wszędzie zajętość przy drugiej cyfrze oprócz *88 gdzie "nie ma
    takiego numeru".
    Coś jakby soft uniwersalny i pod Netię czy innych operatorów co mają pod tym
    numerem BOK.
    Usługi na 9 zawsze *9 i kojena cyfra - od razu zajętość.

    Tak jest na mojej 5ESS w sieci TPSA (strefa 91).

    A na komórce Plusa jest jakaś usługa kryjaca się pod kodem 35.
    *#35# daje napis na wyświetlaczu "usługa nieaktywna" ale nie daje jej się
    aktywować.
    Z kolei #35# daje "odpowiedź sieci nierozpoznana" a nie "usługa wyłączona".
    Usługi 77 i 76 czyli prezentacja numeru osiągniętego oraz zastrzeżenie
    prezentacji numeru osiągniętego niby w sieci istnieją bo ich sprawdzenie
    *#kod# daje "usługa niekaktywna.
    Ale włączyć się tego nie da.
    vari

  • 2. Data: 2009-08-06 15:13:34
    Temat: Re: ukryte usługi
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A na komórce Plusa jest jakaś usługa kryjaca się pod kodem 35.
    > *#35# daje napis na wyświetlaczu "usługa nieaktywna" ale nie daje jej się
    > aktywować.

    Jest to blokada polaczen przychodzacych.

    Wlaczenie *35*KKKK[*TT]#
    sprawdzenie: *#35#
    wylaczenie #35*KKKK[*TT]#

    KKKK - to haslo - domyslnie 0000 - zmienia si eje specjalnym kodem.
    TT - kod teleuslugi - np. 11 polaczenia glosowe, 16 - SMS-y

    poza tym NTG :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-06 15:30:49
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > KKKK - to haslo - domyslnie 0000 - zmienia si eje specjalnym kodem.
    > TT - kod teleuslugi - np. 11 polaczenia glosowe, 16 - SMS-y

    Hmm... Nie działa. - "zapytanie niekompletne" w obu wypadkach.
    No dobra. NTG. Spróbuję się dowiedzieć czegoś via BOK.
    vari

  • 4. Data: 2009-08-06 23:42:15
    Temat: [ot] prośba...
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Thu, 6 Aug 2009 16:04:01 +0200, vari napisał(a):

    > Witam Grupowiczów.

    Napisz do mnie maila. Bo ten który podajesz w From: nie bardzo działa. Mail
    do mnie widać, tylko zamień 'news' na 'baseciq'.

    P.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 5. Data: 2009-08-10 21:26:49
    Od: "krzych" <k...@o...pl>

    Witam,

    Wroclaw-Polnoc Siemens EWSD (Centrala Sepolno lub Kozanow) w zasadzie ogolnie
    rzecz biorac Centrum dzialaja takie uslugi:

    po aktywowaniu standardowe potwierdzenie o poprawnym przyjeciu zamowienia
    *20#
    po podniesieniu sluchawki sygnalizacja przerywanym tonem 400Hz bez modulacji
    tzn. jak przy aktywowaniu standardowo przekierowan;
    przy dzwonieniu na wlasny numer trojtonowy sygnal

    *23#
    sytuacja podobna do ww.; przy dzwonieniu na numer gdzie aktywna usluga podanie
    zajetosci

    deaktywacja standardowo

    dodam ze mam administracyjnie wylaczone mozliwosci aktywowania przekierowan
    nie udalo mi sie uruchomic uslugi *37# oddzwanianie w przypadku zajetosci nawet
    po pozytywnym komunikacie od BL ze moja centrala "to" umozliwia (!?)

    Mam pytanie do Szanownych Kolegow o ew. wykaz takich uslug PSTN/ISDN, EWSD(5ESS)
    i info nt. jakie sa dostepne uslugi i sekwencja wprowadzania (nie chodzi mi o
    wykaz ze stron tp)

    z gory dzieki za info pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-08-10 22:02:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Może się podłączę. Czy coś z tego:
    http://www.lodz.tpsa.pl/iso/dyr.okr/ewsd.html
    jest akutalne?

  • 7. Data: 2009-08-10 22:04:10
    Temat: Re: ukryte us?ugi
    Od: XYZ <j...@m...bin>

  • 8. Data: 2009-08-11 20:53:03
    Temat: Re: ukryte usÂługi
    Od: "krzych" <k...@o...pl>

    > MoĹźe siÄ&#65533; podĹ&#65533;Ä&#65533;czÄ&#65533;. Czy coĹ&#65533; z tego:
    > http://www.lodz.tpsa.pl/iso/dyr.okr/
    > jest akutalne?

    raczej nie

    *33*KW*FF# zastapione w 2006 przez *34*NNNN*PB# (PB= poziom blokady 00-11)
    *18*nrAbB# zastapione przez *61*NNNNNNN# (NNN...NN = numer na ktory realizujemy
    przekierowanie)
    Wykierowanie na jedn&#177; z czterech zapowiedzi s&#179;ownych. zastapione przez *26#
    Przeniesienie wywo&#179;ania pod inny numer po 20 sek(*19*nrAbB#). nieaktualne
    Budzenie automatyczne. wariant 2 tylko na 5ESS

    ps.jesli masz dostep do wyakzu uslug dodatkowych EWSD lub 5ESS oczywiscie z
    uwzglednieniem "specjalnych" opcji bardzo chetnie poprosze na maila;

    pozdrawiam
    krzych