  • 1. Data: 2011-02-23 10:47:56
    Temat: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy
    znacząco nie pogorszy ;)
    Auto ma być:
    - duże, rodzinne kombi,
    - ekonomiczne, diesel,
    - komfortowe,
    - z dobrą blachą (kupuję z zamiarem jeżdżenia jak najdłużej),
    - niezabijające kosztami serwisowania,
    - cena do ok. 30 tys zł,
    - niebanalne - ma mieć to coś, co sprawi, że nie będzie wstyd nim
    jeździć jak będzie miało, powiedzmy, 15 lat :)

    Nie chcę Passata, Mondeo, Vectry, Skody, Audi itp.
    Pod uwagę za to biorę:
    - Accord VII (droga i chodzą opinie że mało komfortowa)
    - Peugeot 407 SW (fajny, ale wszyscy wokół mnie straszą)
    - Mazda 6 (trochę przyciasna)
    - MB W210 (słabe blachy, awaryjny CDI a inne dużo palą)
    - Volvo V70 (podobno koszmarnie drogi serwis)
    - VelSatis (wynalazek, korci mnie ale chyba się boję...)

    Dodam, że rocznie przejeżdżam ok. 25 tys km, w tym ze 3-4 dłuższe
    wyjazdy (z przyczepą kampingową) a reszta głównie codzienne dojazdy do
    pracy (ok. 10km w jedną stronę, bez korków - ruch prawie że pozamiejski,
    choć to DC)

    pdrw,

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-02-23 11:06:54
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Sharan/Galaxy/Alhambra
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-02-23 11:28:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-23 10:47, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > - Peugeot 407 SW (fajny, ale wszyscy wokół mnie straszą)

    Jeśli nie był walony i rzeźbiony po tym u kowala, albo nie ma nabitych
    500,000km to będzie dobrze służył.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2011-02-23 11:34:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 10:47:56 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > Już i tak mam taki mentlik w głowie, że kilka dodatkowych opinii sprawy
    > znacząco nie pogorszy ;)
    > Auto ma być:
    > - duże, rodzinne kombi,
    > - ekonomiczne, diesel,

    no co ty.. ekonomiczny diesel to oksymoron.
    Nie czytałeś na pms o tej słynnej kosztownej eksploatacji diesla??? No jak
    mogłeś nie czytać!!!
    Koła dwumasowe psują się jeszcze na folderze, a jak będziesz wchodził do
    garażu, to będziesz się za każdym razem bał, czy za rogiem nie czai się FAP
    żeby znienacka wyskoczyć i przyp....
    W nocy będziesz budzony odgłosami trących się o siebie wtryskiwaczy (w celu
    złośliwego zatarcia).

    BP,MSPANC ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-02-23 11:48:40
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]

    > wyjazdy (z przyczepą kampingową) a reszta głównie codzienne dojazdy do
    > pracy (ok. 10km w jedną stronę, bez korków - ruch prawie że pozamiejski,

    IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
    ekonomiczny, a w zimie będzie zimno ;-)

    --
    MZ

  • 6. Data: 2011-02-23 12:02:06
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 23 Lut, 11:48, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > a w zimie będzie zimno ;-)

    Wymieniony przez autora wątku W210 CDI wspomaga się dogrzewaczem,
    który likwiduje ten problem :-)

    --
    Gom

  • 7. Data: 2011-02-23 12:18:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-23 12:02, Gom pisze:
    > Wymieniony przez autora wątku W210 CDI wspomaga się dogrzewaczem,
    > który likwiduje ten problem :-)

    Żaden luksus z tym MB, 407 też ma.. nawet Berlingo/Partnery mają.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 8. Data: 2011-02-23 12:36:21
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-02-23 11:48, MZ pisze:

    > IMHO diesel w codziennej eksploatacji na odcinku 10 km nie będzie
    > ekonomiczny,

    dotychczasowy golf 1.9tdi był. W mojej miejskiej jeździe palił ok.6
    litrów/100km. Ale ja mam tak, że korki są w przeciwną stronę, więc jak
    wskoczę na trasę to ~70km/h większość drogi pokonuję.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 9. Data: 2011-02-23 12:48:16
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-02-23 10:47, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > - duże, rodzinne kombi,
    Omega

    > - ekonomiczne, diesel,
    Lupo 3L

    > - komfortowe,
    S-klasse

    > - z dobrą blachą
    Peugeot

    > - niezabijające kosztami serwisowania,
    Skoda

    > - niebanalne - ma mieć to coś
    Alfa

    > Pod uwagę za to biorę:
    > - Accord VII
    Japończyk, drogie części

    > - Peugeot 407 SW
    Awaryjny

    > - Mazda 6
    Japończyk, drogie części, rdzewieje

    > - MB W210
    Najgorszy Mercedes jaki powstał, sypie się

    > - Volvo V70
    Droooooooogi serwis, dużo pali

    > - VelSatis
    Sypie się

    Sporządzono na podstawie obiegowych opinii ;)

    --
    kamil d

  • 10. Data: 2011-02-23 13:01:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Feb 2011 12:36:21 +0100, Krzysiek Niemkiewicz
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

    >dotychczasowy golf 1.9tdi był. W mojej miejskiej jeździe palił ok.6

    to tym bardziej polecam Sharan/Galaxy/Alhambra - silnik już masz
    "obcykany" :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski