  • 1. Data: 2023-08-11 22:48:15
    Temat: uni UT890C dezaktywacja power off
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    np uni UT890C trwała dezaktywacja power off

    Z mętnego manuala wyczytałem

    żeby wyłączyć AUTO POWER OFF wciśnij i trzymaj SEL
    i jednocześnie przekręć pokrętło z pola OFF.

    Niby to działa ale tylko do przekręcenia na OFF.

    Macie jakieś UNI na warsztacie? Tak to się wyłącza na amen?

    --
    Piter

    szabrownik z wyboru

  • 2. Data: 2023-08-12 07:57:35
    Temat: Re: uni UT890C dezaktywacja power off
    Od: pytający <r...@p...fm>

    piątek, 11 sierpnia 2023 o 22:48:37 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Niby to działa ale tylko do przekręcenia na OFF.
    >

    > Macie jakieś UNI na warsztacie? Tak to się wyłącza na amen?

    W UNI UT71D jest przycisk SETUP i po wejściu w ten setup można na stałe włączyć AUTO
    POWER OFF. I potwierdzam, że w tym mierniku to działa na stałe.
    Natomiast, w UT890C, z tego co widzę, w ogóle nie ma przycisku SETUP.

  • 3. Data: 2023-08-12 11:18:58
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 11/08/2023 21:48, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Niby to działa ale tylko do przekręcenia na OFF.
    >

    > Macie jakieś UNI na warsztacie? Tak to się wyłącza na amen?

    Mało związane z tematem ale może kiedyś...
    mam UT210E i uważam że jest do dość poręczny miernik cęgowy z DC ale
    mega wkurzające jest to że się domyślnie włącza na AC oraz czas
    podświetlenia to chyba 15s.

    Ostatnio odkryłem taki projekt, który polega na modyfikacji eepromu,
    gdzie można sobie wszystko poustawiać jak sie chce włącznie z poziomami
    przełączania się zakresów.

    https://github.com/bdlow/UT210E

    https://www.youtube.com/watch?v=rvTUxQxcw5o