  • 1. Data: 2011-05-09 13:46:54
    Temat: uprawnienia z N, Czy musze cały czas wisiec na TVN HD po ponowieniu sygnału ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Dekoder dostałem w czwartek, ale aktywował się na kanałach
    telewizji na kartę. Dziś ponowili mi sygnał i kaali _cały_czas_ wisieć na
    TVN HD. Wiem, ze tym kanałem idą uprawnienia. Pytanie tylko czy wysyłają je
    raz i jak przegapię to nie dostanę, czy co jakiś czas i wystarczy wejść na
    TVN HD na noc ?

  • 2. Data: 2011-05-10 05:26:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-09 15:46, Marek pisze:
> [...]
    > raz i jak przegapię to nie dostanę, czy co jakiś czas i wystarczy wejść na

    idzie regularnie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux