  • 1. Data: 2011-05-09 18:55:30
    Temat: Jak najtaniej multiroom w N
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam turbodekoder w N. Chciałem zamówić dodatkowo multiroom. N proponuje
    zakup dodatkowego dekodera za 399 zł plus 20 zł abonamentu więcej za usługę.
    Czy jest jakaś furtka, żeby dekoder nabyć taniej? Sam abonament jest OK, ale
    ta cena za dekoder...

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2011-05-10 05:27:39
    Temat: Re: Jak najtaniej multiroom w N
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-09 20:55, Piter S. pisze:
> [...]
    > usługę.
    > Czy jest jakaś furtka, żeby dekoder nabyć taniej? Sam abonament jest OK,

    dwa miesiące temu było 199, może jeszcze trzeba ich przetrzymać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux