  • 1. Data: 2009-09-10 11:51:02
    Temat: uruchomienie voipa na centralce panasonic- kto sie podejmie?
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej!
    Mam klienta z centralka panasonic T200,
    chciałbym mu uruchomić voipa,
    czy ktoś z Was zna sie na tym i mogłby sie zająć tematem?

    chodzi o:
    - zainstalowanie karty voipowej
    - zaprogramownie centralki aby wszystkie rozmowy wychodzące szły domyślnie
    via voip
    - ustawienie mozliwosci dzwonienia po tepsie za pomocą klawisza #
    (w sytuacji gdyby klientowi nie działał internet :) )

    lokalizacja: okolice Krakowa

    pozdro
    Wasyl

  • 2. Data: 2009-09-13 10:44:51
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-09-10, Wasyl <w...@o...pl> wrote:
    > Hej!
    > Mam klienta z centralka panasonic T200,

    > chodzi o:
    > - zainstalowanie karty voipowej

    Znaczy si

  • 3. Data: 2009-09-13 21:16:45
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    nie wystarczy operator z SIPem?

    pozdro
    Wojtek

  • 4. Data: 2009-09-14 06:21:46
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-09-13, Wasyl <w...@o...pl> wrote:
    > nie wystarczy operator z SIPem?

    Huh, a umiesz sobie sprawdzi

  • 5. Data: 2009-09-14 08:42:42
    Temat: Re: uruchomienie voipa na centralce panasonic- kto sie podejmie? [OT]
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Krzysztof Drewicz napisał(a) w <q...@n...mojadomena> :

    > Huh, a umiesz sobie sprawdzi? w instrukcji swojej centralki?
    text/plain; charset=ANSI_X3.4-1968
    ??
    A ty nie umiesz ustawić sensownie czytnika?

    --
    Maciek

  • 6. Data: 2009-09-15 07:47:43
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej!
    Nie wiem czy chce bo to klienta centralka, a ja chce mu wdrozyc voipa:)

    pytam i dziekuje za odpowiedzi, widze ze siedzisz w temacie,

    rozumiem ze lepiej postawic wsystko na asterisku?

    pozdrawiam
    Wasyl