  • 1. Data: 2016-10-30 16:02:54
    Temat: urządzenie rozruchowe
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    http://allegro.pl/urzadzenie-rozruchowe-jump-starter
    -17ah-900a-i5380511304.html

    17 Ah pojemności @12V osiągane poprzez 12-godzinne ładowanie prądem 0,5A

    Jak to możliwe?

  • 2. Data: 2016-10-30 18:01:06
    Temat: Re: urządzenie rozruchowe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** zhbick pisze tak:

    > http://allegro.pl/urzadzenie-rozruchowe-jump-starter
    -17ah-900a-i538
    > 0511304.html
    >
    > 17 Ah pojemności @12V osiągane poprzez 12-godzinne ładowanie
    > prądem 0,5A
    >
    > Jak to możliwe?

    Niemożliwe.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-10-30 18:37:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2016 o 16:02, zhbick pisze:
    > http://allegro.pl/urzadzenie-rozruchowe-jump-starter
    -17ah-900a-i5380511304.html

    > 17 Ah pojemności @12V osiągane poprzez 12-godzinne ładowanie prądem 0,5A
    >
    > Jak to możliwe?

    Chińskie amperogodziny - u nich wszystko jest mniejsze. Po co głowę
    zawracasz, przeciesz widać, że koleś gównem handluje.

    Shrek

  • 4. Data: 2016-10-30 21:20:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-30 o 16:02, zhbick pisze:
    > http://allegro.pl/urzadzenie-rozruchowe-jump-starter
    -17ah-900a-i5380511304.html

    > 17 Ah pojemności @12V osiągane poprzez 12-godzinne ładowanie prądem 0,5A
    >
    > Jak to możliwe?

    I jeszcze jak możliwe te 900A.
    Patrzę na katalog CSB GP12170 i tam "Maximum discharge current 230A
    (5sec)", EVX12170 to samo.
    Ni diabła nie mogę namierzyć akumulatora 17Ah z takim prądem
    rozruchowym, a nawet połowy tego... 1/3 tego...

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-10-30 22:59:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 16:02:54 +0100, zhbick napisał(a):
    > http://allegro.pl/urzadzenie-rozruchowe-jump-starter
    -17ah-900a-i5380511304.html
    > 17 Ah pojemności @12V osiągane poprzez 12-godzinne ładowanie prądem 0,5A
    > Jak to możliwe?

    a) skad wiesz, ze tylko 0.5A ?
    b) akumulator powinien byc stale naladowany ... moze te 12h starczy do
    doladowanie do pelna.

    J.

  • 6. Data: 2016-10-31 12:41:58
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    et...

    a) skad wiesz, ze tylko 0.5A ?

    ładowarka sieciowa dostarczona z urządzeniem ma etykietkę 0,5A

  • 7. Data: 2016-10-31 12:57:38
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > ładowarka sieciowa dostarczona z urządzeniem ma etykietkę 0,5A

    To jest prąd dla napięcia zasilania ładowarki (230V) czy dla napięcia
    wyjściowego, zasilającego urządzenie?

  • 8. Data: 2016-10-31 14:31:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 12:57, Maciek pisze:

    > To jest prąd dla napięcia zasilania ładowarki (230V) czy dla napięcia
    > wyjściowego, zasilającego urządzenie?

    Czy na prawdę sądzisz, że taka wtyczka ma 115W mocy?
    Bo sugerujesz że da się z niej wyciągnąć prawie 10A przy 12V
    Pobudka...

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-10-31 16:23:55
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Czy na prawdę sądzisz, że taka wtyczka ma 115W mocy?

    uhm... czy ja tak napisałem? Raczej pytam co tam producent na tym
    nabazgrał, jeżeli chodzi o prąd.

    Inna sprawa w leciwym laptopie asusa mam podobną wtyczkę i daje radę na
    90W. No a dla chińczyków przecież nie ma rzeczy niemożliwych:)

    Tutaj aby naładować to ustrojstwo w 12h wystarczy z 1,5A pewnie nawet
    mniej na wyjściu (trza by dokładnie policzyć ;-).

    Swoją drogą nawet nie patrzyłem wcześniej na tą aukcję :-D

    > Bo sugerujesz że da się z niej wyciągnąć prawie 10A przy 12V

    Nic nie "sugerujesz". Raczej Ty sugerujesz, że ładowarkę ma 12V.
    No a aby naładować akumulator 12V napięcie powinno być przecież wyższe,
    więc ryzykowna teoria ;-).

    No a co jeśli jest to ładowarka impulsowy 100-230V/0,5A i wyjściu 19V/2A?
    Wszystko już zaczyna wyglądać inaczej? ;-)
    Dobra, koniec gdybania.

  • 10. Data: 2016-10-31 16:44:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 14:31:12 +0100, Irokez napisał(a):

    > Czy na prawdę sądzisz, że taka wtyczka ma 115W mocy?
    > Bo sugerujesz że da się z niej wyciągnąć prawie 10A przy 12V

    Nie - prad po pierwotnej nie musi temu odpowiadac.
    Prad RMS, albo z uwzglednieniem udaru przy wlaczenie.

    patrze na zasilacz od notebooka - output 19.5V 4.62A, input 1.5A.
    Ale input to od 100V, wiec nawet pasuje.
    A zasilacz objetosciowo chyba nawet nie 2x wiekszy od tej wtyczki.

    J.