  • 1. Data: 2016-10-01 13:36:00
    Temat: ustrój magnetoelektryczny 100uA - dopuszczalne przeciążenie
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Jakie dopuszcza ciągłe oraz chwilowe przeciążania prądowe typowy ustrój
    magnetoelektryczny o czułości 100uA?
    Czy są to dzisiątki mA? Czy raczej 1-2mA?

  • 2. Data: 2016-10-01 14:00:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2016 13:36:00 +0200, jedrek napisał(a):

    > Jakie dopuszcza ciągłe oraz chwilowe przeciążania prądowe typowy ustrój
    > magnetoelektryczny o czułości 100uA?
    > Czy są to dzisiątki mA? Czy raczej 1-2mA?

    Z dawnych czasów pamietam że zelektronizowane magnetoelektryki miały
    ustawiane zabezpieczenia na góra kilkadziesiąt procent. A czym miał
    lepszą klasę tym niżej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-10-02 15:58:32
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "jedrek" <jedrek@jedrek> napisał w wiadomości
    b.com...
    > Jakie dopuszcza ciągłe oraz chwilowe przeciążania prądowe typowy ustrój
    > magnetoelektryczny o czułości 100uA?
    > Czy są to dzisiątki mA? Czy raczej 1-2mA?

    Za dawnych czasów (ZTCP na elektrze w szkole) obiło mi się o uszy, że dla
    prądu stałego, amperomierz powinien przez sekundę wytrzymać prąd
    dziesięciokrotny, dla przemiennego dwukrotny.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"