  • 1. Data: 2016-03-23 17:52:08
    Temat: visual studio express a win xp
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak zainstalować visual studio express w windows xp?
    włażę na strone
    https://www.visualstudio.com/pl-pl/products/visual-s
    tudio-express-vs.aspx
    ściągam jakąś instalkę dociągającą z netu, uruchamiam
    i wyskakuje błąd, nieprawidłowa aplikacja windows...

    Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2016-03-23 17:58:40
    Temat: Re: visual studio express a win xp
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znalazłem wersje 2010 i 2012
    https://www.microsoft.com/en-us/download/details.asp
    x?id=34673
    czy można je instalować na windows xp
    bez obaw, że VS rozpiepszy mi system w drobny mak?

  • 3. Data: 2016-03-23 17:59:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jaka jest minimalna instlaka vs?
    jakie opcje wybrać, zeby dało się kompilować programy pod windows
    i program VS nie zajmował dużo?

  • 4. Data: 2016-03-23 20:14:33
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, March 23, 2016 at 5:58:44 PM UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > znalazłem wersje 2010 i 2012
    > https://www.microsoft.com/en-us/download/details.asp
    x?id=34673
    > czy można je instalować na windows xp
    > bez obaw, że VS rozpiepszy mi system w drobny mak?
    Chyba że Twój system to mak.

  • 5. Data: 2016-03-24 16:20:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale powiedz, instalowałeś?
    instalowałeś VS 2012 na Winddows XP?
    nic sie nie wywaliło?
    po zainstalowaniu protela 99 se na windows 7 mam pewne obawy...

  • 6. Data: 2016-03-25 00:51:47
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 17:58:44 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > znalazłem wersje 2010 i 2012
    > https://www.microsoft.com/en-us/download/details.asp
    x?id=34673
    > czy można je instalować na windows xp
    > bez obaw, że VS rozpiepszy mi system w drobny mak?

    w necie piszą zw 2013 nie bedzie dziac bo wymaga .met 4.5 ktorego nei da sie
    zainstalowac na xp (mozna na wiscie)

    natomiast 2010 chyba powinno dzialac

  • 7. Data: 2016-03-25 08:15:07
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Mar 2016 17:52:08 +0100, platformowe
    głupki<N...@g...pl> wrote:
    > jak zainstalować visual studio express w windows xp?

    Normalnie. Wersja 2010 jest ostatnia jaka działa z XP. Jeżeli nie
    jest tego dużo, to web instaler. Jeżeli dużo to "full". Potem
    odciągnąć łatki. I zarejestrować. Można mieć wszystkie wersje visuala
    na raz - i Express, i płatne, ze wszystkich edycji. Trochę zajmie.
    Ale każda ma odrębny katalog. Nie można mieć na raz np. 2010
    professional i ultimate.

    Express jest mocno wycięty. Można ew. doinstalować SDK. Jest to
    gdzieś opisane przez MS.

    Problemem jest, że 2010 nie obsługuje np. Windows 95. Inny format exe
    był.

    Alternatywnie masz GCC. Dużo lepsze C, bardzo wygodne jeżeli lubisz
    make.

  • 8. Data: 2016-03-25 16:26:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, a ten 2012 nie pójdzie?
    liczyłem bardziej na niego...

    dzięki za info Tobie i Firowi.

  • 9. Data: 2016-03-25 16:27:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo inne pytanie, gdybym zainstalował 2010,
    to jak powinno sie pisac projekty w nowszysch wersjach
    aby dało się je komilować w 2010?
    chodzi o to, że ja mam XP, a program pisany jest na nowej maszynie...

  • 10. Data: 2016-03-26 20:27:31
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 16:27:44 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > albo inne pytanie, gdybym zainstalował 2010,
    > to jak powinno sie pisac projekty w nowszysch wersjach
    > aby dało się je komilować w 2010?
    > chodzi o to, że ja mam XP, a program pisany jest na nowej maszynie...

    powinno sie chyba pisac tak by nie odwolywal sie do
    tego co jest dostepne tylko tylko na tej maszynie z vs2012
    a nieodostepne na vs2010

    pisz pod to co ci dziala na xp i nie wymyslaj moze sobie niestwożonych problemow

    ja dlugi czas pisalem na chacie na borlanda55 i nie zaluje
    bo caly kod pisany pod nim jest ciegle aktualny a b55 byl
    bardzo szybki (nie dziwota jak to kompilator gdzies
    tak z 1999) a wtedt pisalem na jednordzeniaki z 512 MB ram -

    - praca na starszym sprzecie i sofcie jest czesto fajna,
    dzis tez, mam 2 kompy jeden z 32bit xp w specjalnie obnizonej rozdzialce (640x480) i
    drugi, z 64 bit win 10
    i monitorem HD (1920x1080) - czyta mi sie lepiej na nowym
    ale koduje nadal lepiej na starym (puttin włosy to the mouth)