  • 11. Data: 2016-03-26 20:47:19
    Temat: Re: visual studio express a win xp
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 20:27:32 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    > tego co jest dostepne tylko tylko na tej maszynie z vs2012
    > a nieodostepne na vs2010
    >
    > pisz pod to co ci dziala na xp i nie wymyslaj moze sobie niestwożonych problemow
    >
    > ja dlugi czas pisalem na chacie na borlanda55 i nie zaluje
    > bo caly kod pisany pod nim jest ciegle aktualny a b55 byl
    > bardzo szybki (nie dziwota jak to kompilator gdzies
    > tak z 1999) a wtedt pisalem na jednordzeniaki z 512 MB ram -
    >
    > - praca na starszym sprzecie i sofcie jest czesto fajna,
    > dzis tez, mam 2 kompy jeden z 32bit xp w specjalnie obnizonej rozdzialce (640x480)
    i drugi, z 64 bit win 10
    > i monitorem HD (1920x1080) - czyta mi sie lepiej na nowym
    > ale koduje nadal lepiej na starym (puttin włosy to the mouth)

    chwale sobie posiadanie dwu wlasnie
    zaluje tylko ze na tym drugim nei mam bolastego monitora ktory by wyswiatlal piksele
    tej samej wielkosci co piewrwszy,
    ten pierwszy ma rozmiar 38x30 cm
    1920/640 = 3.00
    1080/640 = 2.25

    powinien miec 114 cm x 67.5 cm, wychodzi wlasciwie wielkosc przecietnego wsolczesnego
    telewizora - ciekawe tylko czy
    podlaczenie takiego telewizora HD nie dawaloby jakiegos bardziej uciazliwego obrazu -
    i ta jestem czasem niezle przysmazony ekranami

    (ostatnio pisze wlasny asembler robiacy exeki pod windowsa,\moze sie uda niedlugo
    skonczyc pierwsza wersje)

  • 12. Data: 2016-03-27 00:35:37
    Od: fir <p...@g...com>

> [...]
    > a nieodostepne na vs2010
    >
    > pisz pod to co ci dziala na xp i nie wymyslaj moze sobie niestwożonych problemow

    niestworzonych

  • 13. Data: 2016-03-27 00:41:30
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 20:27:32 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > ale koduje nadal lepiej na starym (puttin włosy to the mouth)

    ten zwrot to troche zart bo nie jestem wlasciwie dlugowlosym linuksiarzem, do tego
    jestem stary (i chory, myslalem ze mam hcv a tu nie za to cholesterol w cholere
    wysoki i pewnie przez top mnie tak swedzą w srodku rece i nogi) wiec tym bardziej nie
    jestem mlodym linuksiarzem - ale ta nerdowosc chyba mnie tez niespodziewanie
    przeżarła