  • 1. Data: 2015-09-29 00:53:31
    Temat: volkswagen zakup po cenie zakupu - jak sie zakonczy?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Beda musieli wymienic oprogramowanie i parametry spadna.

    Wtedy idziesz do salonu oddajesz kluczyki i minimum prosisz szybciutko
    na moje konto kwote jaka zaplacilem za auto plus odsetki. Oczywiście nie
    w Polsce, a w USA. Podobnie jak w USA można oddać kluczyki do mieszkania
    na kredyt hipoteczny (hipoteka na dane mieszkanie) i powiedzieć bye bye
    - dalej nie splacam.

    Przy okazji może jeszcze jakiś adwokat się znajdzie i będzie chiał
    udowodnić, że przez smrodzący samochód pies sąsiada dostał depresji i
    się należy 1000000 USD odszkodowania.

    W Polsce to nikt nie bedzie widział problemu - byle by fabryka dalej
    działała.

    A w Niemczech - to ich chluba - więc będą musieli coś wymyśleć...

    A w innych krajach? W USA to chyba koniec tej marki...

  • 2. Data: 2015-09-29 00:59:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na onanecie napisali ze Audi rez kombinowalo.

  • 3. Data: 2015-09-29 01:04:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 29 Sep 2015 00:53:31 +0200, fReLuZ napisał(a):

    > W Polsce to nikt nie bedzie widział problemu - byle by fabryka dalej
    > działała.

    A kto to wie - może niezgodność towaru z umową?
    Miało być euro6, a klient takie proekologiczny że nie widzi możliwości
    jazdy czymś co truje... Kto wie.

  • 4. Data: 2015-09-29 01:08:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 28 Sep 2015 15:59:15 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Na onanecie napisali ze Audi rez kombinowalo.

    Prawdopodobnie okaże się że po świecie nie jeździ ani jeden diesel który
    uczciwie spełnia euro6, a może i nawet euro5.

    No i w najbliższym czasie będziemy pewnie obserwować jak się te wszystkie
    urzędy co się "wzięły za oszustów", zaczną powoli rakiem z całej sprawy
    wycofywać i raczej zastanawiać jak to zrobić żeby wszystko było po staremu
    i o całej sprawie zapomnieć.

    No chyba że urzędnicy wykorzystają okazję do przystrzyżenia po równo całej
    branży motoryzacyjnej.

  • 5. Data: 2015-09-29 06:37:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-29 01:08, Tomasz Pyra wrote:

    > Prawdopodobnie okaże się że po świecie nie jeździ ani jeden diesel który
    > uczciwie spełnia euro6, a może i nawet euro5.

    Euro 6 to chyba tylko ciężarówki i autobusy - ciekawy jestem jak tam to
    wypada;)

    > No chyba że urzędnicy wykorzystają okazję do przystrzyżenia po równo całej
    > branży motoryzacyjnej.

    No i okaże się, że komunikacja miejska też zła;)

    Shrek.

  • 6. Data: 2015-09-29 10:51:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Na onanecie napisali ze Audi rez kombinowalo.

    Jeszcze się zdziw, ze seat oraz skoda również. Eh, kogutek, kogutek...

  • 7. Data: 2015-09-29 12:35:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Na onanecie napisali ze Audi rez kombinowalo.

    "Skoda w dizlu", ponoć Seat też...
    T.

  • 8. Data: 2015-09-29 12:44:25
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 września 2015 01:04:09 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > A kto to wie - może niezgodność towaru z umową?
    > Miało być euro6, a klient takie proekologiczny że nie widzi możliwości
    > jazdy czymś co truje... Kto wie.

    Problem jest inny.
    Klient idzie na okresowe badanie i tam wychodzi że auto norm nie spełnia.
    Nie może dostać przegladu. Nie ze swojej winy.
    Stąd prosta droga do oddania auta dealerowi/producentowi.

    Albo inaczej: Jak kupował i jezdził to auto było żwawe i paliło mniej.
    A teraz po wgraniu poprawnego programu jest mułowate i pali więcej.

    W polsce raczej pełnej kwoty za takie auto nie dostanie bo troche nim pojeździł i
    pokorzystał. Ale powinien dostać więcej niż jest warte bo klient ma dodatkowy kłopot
    niż w przypadku gdyby auta wymieniac nie chciał.

    Ale jesli w stanach te przepisy są bardziej rygorystyczne to może być ciekawie.

  • 9. Data: 2015-09-29 13:32:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale jesli w stanach te przepisy są bardziej rygorystyczne to może być ciekawie.

    Nie wiem jak jest teraz ale jakieś 8 lat temu jak miałem
    auto w USA to nikt nie mówił mi o żadnym badaniu czy przeglądzie.

    Zresztą w Polsce ostatni raz test spalin robili mi......

    Cholera nie pamiętam.:)

  • 10. Data: 2015-09-29 13:40:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    >Nie wiem jak jest teraz ale jakieś 8 lat temu jak miałem
    >auto w USA to nikt nie mówił mi o żadnym badaniu czy przeglądzie.

    Jest, przynajmniej w niektorych stanach.

    Ale tam moze byc gra na innej plaszczyznie, moze byc spora kara, moze
    byc nakaz naprawy, moze byc wycofanie z rynku - i zwrot pieniedzy ...

    >Zresztą w Polsce ostatni raz test spalin robili mi......
    >Cholera nie pamiętam.:)

    Mozliwe, ze te proste analizatory ze stacji nie sa juz w stanie wykryc
    usterek we wspolczesnych autach.
    Rozregulowany gaznik ujawnialy, ale byle elektroniczny wtrysk miesci
    sie w normie nawet po wycieciu katalizatora ...

    J.