  • 1. Data: 2015-09-28 22:40:45
    Temat: 100 ? 200 ? Nie, 400 metrów laserem a 80 metrów w/g instrukcji
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    https://www.youtube.com/watch?v=_1b_810dO0c

  • 2. Data: 2015-09-29 20:32:58
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-28 o 22:40, re pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=_1b_810dO0c

    Pytanie ode mnie.
    Ktoś kiedyś pisał, że pomiary bez fotki/filmiku, któremu pojazdowi były
    robione pomiary są nieważne. Jak to jest?

  • 3. Data: 2015-09-29 22:35:35
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Pytanie ode mnie.
    > Ktoś kiedyś pisał, że pomiary bez fotki/filmiku, któremu pojazdowi były
    > robione pomiary są nieważne. Jak to jest?

    Teraz to juz chyba nie bo:

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA GOSPODARKI1
    z dnia 17 lutego 2014 r.
    w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości
    pojazdów w ruchu drogowym,
    oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej
    kontroli metrologicznej
    tych przyrządów pomiarowych
    Na podstawie art. 9a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. - Prawo o miarach (Dz. U.
    z 2013 r. poz. 1069) zarządza się, co następuje:

    § 9. 1. Przyrząd z urządzeniami dodatkowymi rejestrującymi powinien:
    1) rejestrować wynik pomiaru prędkości oraz datę i co najmniej godzinę i
    minutę wykonanego pomiaru;
    2) umożliwiać identyfikację pojazdu w sposób określony w instrukcji
    obsługi.

    z naciskiem na" sposob okreslony w instrukcji obslugi"

  • 4. Data: 2015-09-29 22:40:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    > obsługi.
    >
    > z naciskiem na" sposob okreslony w instrukcji obslugi"

    ale to przyrząd ma identyfikować nie policjant

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-09-29 22:50:30
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > ale to przyrząd ma identyfikować nie policjant

    ale o co chodzi?

  • 6. Data: 2015-09-29 22:54:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.09.2015 o 22:40, masti pisze:

    > ale to przyrząd ma identyfikować nie policjant

    Nie. Przyrząd *ma umożliwić* identyfikację

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2015-09-29 23:08:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czarek wrote:

    > Nie. Przyrząd *ma umożliwić* identyfikację

    no to wykaż mi, że to mój pojazd zmierzyłeś

  • 8. Data: 2015-09-29 23:11:53
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-29 o 22:54, Czarek pisze:

    > Nie. Przyrząd *ma umożliwić* identyfikację

    i jak lidary identyfikują?

  • 9. Data: 2015-09-29 23:13:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.09.2015 o 23:08, masti pisze:

    > no to wykaż mi, że to mój pojazd zmierzyłeś

    Dlaczego ja mam to robić? Niech udowodniają to Ci, którzy tego sprzętu
    używają.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2015-09-29 23:26:45