  • 11. Data: 2019-06-27 22:51:49
    Temat: Re: w7 na najnowszym sprzecie a sterowniki?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 01:44, Netx pisze:

    > Nie napisałeś dokładnie jaki sprzęt. Ale w odpowiedzi na Twoje pytanie -
    > jedyne co wiem to dla procesorów Intela siódmej generacji (np. i7 7xxx)
    > daje się zmodyfikować sterowniki grafiki  Intela tak że zadziałają pod
    > Windows 7:
    > https://www.youtube.com/watch?v=7w9JofZQkxI
    > Osobiście posiłkowałem się tym opisem aby odpalić grafikę Intela pod
    > Windows 8.1 i się udało - nawet działa Optimus.

    Na początku trzeba zainstalować sterownik do chipsetu.Potem
    prawdopodobnie ATI Catalyst do swojej karty graficznej.

  • 12. Data: 2019-06-28 11:38:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Jasne , że się da ale to chyba nie jest do końca praktyczne rozwiązanie w tym
    przypadku.
    > Hosty , guesty , supervisory itp kłopotliwe zabawy.

    Miałem napisać, że można postawić bezpośrednio virtualizer typu Proxmox
    - ale ciężko by na niego było wejść na tej samej maszynie.

    Można inaczej: postawić Win10 w rodzaju core, na nim np. VB i do
    autostartu dodać coś w rodzaju
    [path]VBoxManage.exe startvm Win7 --type headless
    gdzie Win7 to nazwa maszyny.

    Zwykły człowiek nawet nie zauważy, że pod spodem Win7 działa inny OS.

    Prawdopodobnie da się tak też na Hyper-V i na innnych. Nie wiem, nie
    próbowałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2019-06-28 13:44:57
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote in message

    "JaNus" <bez@adresu> wrote in message

    > .....supervisory .....

    Oczywiście hypervisory :-)

  • 14. Data: 2019-06-29 22:18:57
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    On 19-06-27 11:59, zhbick wrote:

    > Coś mieszasz. Gdybyś faktycznie tylko chciał, aby działało, to
    > zostawiłbyś Windows 10

    Ale wlasnie w10 instaluje ciagle zamiast dzialac :)

  • 15. Data: 2019-07-01 21:37:08
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

> [...]
    > gdzie Win7 to nazwa maszyny.
    >
    > Zwykły człowiek nawet nie zauważy, że pod spodem Win7 działa inny OS.

    Rzeczywiscie ciekawe, ale jak z wykorzystaniem zasobow, duzo
    zabierze "gospodarz"? ;)

    Poza tym, moze efektywniej zeby dzialal ten VB (lub jakies Qemu)
    na Linuksie?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/