  • 1. Data: 2013-03-25 16:13:21
    Temat: weryfikacja ograniczen predkosci
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    "Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozpoczęła weryfikację
    oznakowania na polskich drogach. Akcja ma przed wszystkim na celu
    racjonalizację obowiązujących na odcinkach dróg krajowych limitów
    dopuszczalnej prędkości (..)

    Weryfikacja odbywa się przy użyciu "Instrukcji stosowania prędkości
    dopuszczalnej na drogach krajowych". Każda zmiana, która okaże się
    zasadna i konieczna zostanie wprowadzona przez GDDKiA do obowiązującej
    organizacji ruchu. Weryfikacja potrwa do końca kwietnia a do połowy
    maja 2013 roku powstanie raport końcowy, który zostanie przekazany do
    Ministerstwa Transportu.

    Od końca lutego poprzez formularz elektroniczny na stronie internetowej
    GDDKiA można w szybki i niesformalizowany sposób zgłaszać uwagi do
    obowiązującej na drogach krajowych organizacji ruchu.(..) Zgłoszenia
    będą weryfikowane przez GDDKiA i brane pod uwagę podczas monitorowania
    stanu organizacji ruchu."

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Tak-mozesz-zniesc-
    ograniczenia-predkosci,wid,15410542,wiadomosc.html?t
    icaid=1104b1

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2013-03-25 18:06:14
    Temat: Re: weryfikacja ograniczen predkosci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kippij$tvh$...@p...wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > oznakowania na polskich drogach. Akcja ma przed wszystkim na celu
    > racjonalizację obowiązujących na odcinkach dróg krajowych limitów

    Niech ja zgadnę w którą stronę pójdzie ta "racjonalizacja"....
    I to bez związku z tym co tam sobie naród wpisze.

  • 3. Data: 2013-03-25 18:52:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-25 18:06, Cavallino pisze:

    > Niech ja zgadnę w którą stronę pójdzie ta "racjonalizacja"....

    No nie mów że z 70 zrobią 50 :D

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 4. Data: 2013-03-25 19:24:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-25 18:52, Krzysztof 45 pisze:

    > No nie mów że z 70 zrobią 50 :D

    Wcale. Z 70 to najwyżej 40-tka będzie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2013-03-25 19:37:52
    Od: <1...@6...193752.invalid> (Tom N)

    Marcin "Kenickie" Mydlak w

    > Wcale. Z 70 to najwyżej 40-tka będzie. :P

    Będzie podwyższenie do 100 z tabliczką "dotyczy wyłącznie kapeluszników"
    I w ten sposób KOŃ, aby jechać nie 70 tylko 100 zostanie kapelusznikiem da
    sobie pląka na pms i będzie spokój ;-)

    --
    'Tom N'