  • 1. Data: 2022-12-21 21:37:02
    Temat: wpadłem na pomysł jak wycebulaczyć tani internet - zadziała?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    ktoś mi płakał ze ma dużo kasy na prepaidize. Sprawdziłem - można tą
    kasę odzyskać, w orange w zasadzie warunki są dwa - konto ważne
    6miesięcy lub dłużej i opłata za oddanie środków - 20zł. plan mam taki.
    nowego sima ładuję za 200zł, dostaję 100gb na 155dni. po wykorzystaniu
    lub po czasie, proszę o zwrot (200zł -20zł=) 180zł. zadziała?

    ToMasz

  • 2. Data: 2022-12-22 08:03:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-21 o 21:37, ToMasz pisze:
> [...]
    > nowego sima ładuję za 200zł, dostaję 100gb na 155dni. po wykorzystaniu
    > lub po czasie, proszę o zwrot (200zł -20zł=) 180zł. zadziała?

    Musisz przenieść numer do innego operatora.

    https://www.orange.pl/omnibook/informacja-o-mozliwos
    ci-zwrotu-srodkow-pozostalych-z-doladowan-w-ofercie-
    orange-na-karte#

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2022-12-22 17:08:19
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > nowego sima ładuję za 200zł, dostaję 100gb na 155dni. po wykorzystaniu
    > lub po czasie, proszę o zwrot (200zł -20zł=) 180zł. zadziała?

    Za 155 dni to te 180 zł będzie warte 150 zł, a może mniej :)
    --
    Grzexs