  • 1. Data: 2022-12-18 08:53:24
    Temat: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Czy ktoś poza Orange Flex oferuje dodatkowy sim (lub eSim) na tym samym
    numerze telefonu?
    Raczej potrzebna jest oferta na kartę i to tańsza niż 30 zł/mc w sumie.

    Cel jest taki, żeby phone i watch działały całkowicie niezależnie i nie
    generowało to specjalnie dodatkowych kosztów.

    Ktoś, coś?

  • 2. Data: 2022-12-20 21:23:40
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Dec 2022 08:53:24 +0100, Cavallino wrote:
> [...]
    >
    > Cel jest taki, żeby phone i watch działały całkowicie niezależnie i nie
    > generowało to specjalnie dodatkowych kosztów.

    Na jednym numerze? Tak sie chyba nie da.

    > Ktoś, coś?

    Kiedys byla Era tandem, ale tak troche zaleznie to działało.

    Teraz VoIP otwiera nowe mozliwosci.

    J.

  • 3. Data: 2022-12-20 23:03:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2022 o 08:53, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Cel jest taki, żeby phone i watch działały całkowicie niezależnie i nie
    > generowało to specjalnie dodatkowych kosztów.

    Watch z SIM jest chujowy, bo trzeba ładować codziennie, no dobra, co dwa
    dni, nawet jak nie gadasz. Miałem/wiem i to nawet różne modele. Pierwszy
    już 12 lat temu i zdycha w najmniej oczekiwanym momencie. Na dodatek bez
    słuchawki BT chujowo się rozmawia, szczególnie jak jest jakiś hałas w
    pobliżu. Obecnie mam watcha bez sim ale można gadać z niego. Bardzo
    rzadko używam tej opcji. Chwalę za to funkcję dźwięku, bo telefon jak
    mam w kurtce/gdzieś to czasem nie słyszę jak dzwoni + wszelakie
    powiadomienia, bo nie muszę wyskakiwać z kieszeni.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2022-12-21 07:30:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2022 o 21:23, J.F pisze:

    > Na jednym numerze? Tak sie chyba nie da.

    Powyżej masz że się da.
    A pytam tych co wiedzą o czym piszą....

    > Kiedys byla Era tandem, ale tak troche zaleznie to działało.
    >
    > Teraz VoIP otwiera nowe mozliwosci.

    W tym przypadku nie bardzo wiem jakie....

    Chodzi o to, żeby na plażę (rower, spacer etc) zabierać TYLKO zegarek,
    (który i tak noszę), a zostawiać w domu kartę kredytową i dużo większy
    telefon, jako niepotrzebne.
    I wiedzieć, ze ktoś na ten telefon dzwoni, móc odebrać w razie czego,
    odczytać sms itd

  • 5. Data: 2022-12-21 07:32:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2022 o 23:03, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > słuchawki BT chujowo się rozmawia, szczególnie jak jest jakiś hałas w
    > pobliżu. Obecnie mam watcha bez sim ale można gadać z niego.

    Przez BT?
    Odpada, bo nie zapewnia ani jednego celu o którym myślę.
    Zresztą - dlaczego BT miałby oszczędzać baterię?
    Już nie mówiąc o tym, że przy włączonym BT i phona musiałbym ładować tak
    jak opisałeś, a nie co tydzień.

  • 6. Data: 2022-12-21 07:51:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 07:30:45 +0100, Cavallino wrote:

    > Powyżej masz że się da.
    > A pytam tych co wiedzą o czym piszą....

    No no ... postep po 30 latach rozwoju sieci :-)

    A co z SMS? Przychodza na oba urzadzenia, na jedno, na losowe?

    Ale zaraz - dodatkowa karta jest "za darmo", 30zl/mc za pierwszą karte
    to chyba mozna zapłacic, czy za drogo ?

    > W tym przypadku nie bardzo wiem jakie....

    mozesz zaabonowac jeden numer i miec program na kilku urządzeniach
    które czuwają i mogą odebrac.
    I nie pytac sie operatorow o zgodę ... choc mogą to ukrocic.

    No ale potrzebujesz jeszcze dostęp do internetu na kazdym z urządzen,
    wiec to chyba nie dla Ciebie w tym przypadku:

    > Chodzi o to, żeby na plażę (rower, spacer etc) zabierać TYLKO zegarek,
    > (który i tak noszę), a zostawiać w domu kartę kredytową i dużo większy
    > telefon, jako niepotrzebne.

    No ale karta kredytowa potrzebna czasem w zyciu :-)
    No ale mozna w kieszen, mozna naklejke w zegarku ...

    J.

    P.S. spodobalo mi sie
    "nie da sie jej odinstalowac bez Pin, ulatwia namierzenie utraconego
    telefonu".

  • 7. Data: 2022-12-21 07:54:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Dec 2022 23:03:25 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > mam w kurtce/gdzieś to czasem nie słyszę jak dzwoni + wszelakie
    > powiadomienia, bo nie muszę wyskakiwać z kieszeni.

    A na narty by sie nadawał?

    Bo sluchawka BT w uchu pod kaskiem ... i uwiera i troche trudno
    przycisk nacisnąc.

    Kask ze słuchawkami? Pewnie ktos juz wymyslil ...

    J.

  • 8. Data: 2022-12-21 08:02:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 07:51, J.F pisze:

    > No no ... postep po 30 latach rozwoju sieci :-)
    >
    > A co z SMS? Przychodza na oba urzadzenia, na jedno, na losowe?

    Nie mam pojęcia, chętnie bym się dowiedział.
    ZANIM kupię smartwatcha najlepiej.

    > Ale zaraz - dodatkowa karta jest "za darmo",

    To nie karta tylko e-sim.

    >30zl/mc za pierwszą karte
    > to chyba mozna zapłacic, czy za drogo ?

    Na miesiąc czy rok?
    Bo ja mało dzwonię, więc dla mnie za drogo.

    > mozesz zaabonowac jeden numer i miec program na kilku urządzeniach
    > które czuwają i mogą odebrac.

    Mogę też ustawić przekierowanie, ale nie o to chodzi.
    Ma być przezroczyste dla drugiej strony, jak np. zechcę zadzwonić.
    No i co z sms?

    > No ale karta kredytowa potrzebna czasem w zyciu :-)

    Dlatego od razu założyłem funkcj nfc w smartwachu i płacenie nim,
    myślałem że to oczywiste, gdy wspominam o karcie...

    > P.S. spodobalo mi sie
    > "nie da sie jej odinstalowac bez Pin, ulatwia namierzenie utraconego
    > telefonu".

    O czym mowa?

  • 9. Data: 2022-12-21 09:41:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 07:32, Cavallino pisze:

    > Przez BT?
    > Odpada, bo nie zapewnia ani jednego celu o którym myślę.
    > Zresztą - dlaczego BT miałby oszczędzać baterię?

    Bo nie jest modemem GSM i BT w wersji <5 nie drenuje baterii.

    > Już nie mówiąc o tym, że przy włączonym BT i phona musiałbym ładować tak
    > jak opisałeś, a nie co tydzień.

    Ja ładuję watcha co tydzień/amazfit. Telefon co 3 dni a rozmawiam
    średnio. Z resztą poczytaj o długości pracy watchów z modemem GSM.
    Dłużej niż 2 dni nie znajdziesz.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2022-12-21 09:44:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 07:54, J.F pisze:

    > A na narty by sie nadawał?

    Spokojnie. Ja bez Watcha już nie umiem.

    > Bo sluchawka BT w uchu pod kaskiem ... i uwiera i troche trudno
    > przycisk nacisnąc.

    Są takie Jabry ładne, że nie uwierają.
    https://allegro.pl/oferta/oryginalny-jabra-storm-zes
    taw-glosnomowiacy-blueto-12925566240

    > Kask ze słuchawkami? Pewnie ktos juz wymyslil ...

    Ja jeździłem motocyklem z taką BT. Można ustawić autoodbieranie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>