  • 1. Data: 2013-04-07 16:33:50
    Temat: wtyk zasilający
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    może mi Ktoś powiedzieć jaki wymiar ma wtyczka o numer mniejsza niż wtyczka
    zasilająca (taka z bolcem w środku) 2.1/5.5? chodzi o ten wymiar 2.1,
    potrzebny zasilacz z mniejszym...

  • 2. Data: 2013-04-07 16:48:42
    Temat: Re: wtyk zasilający
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 07-04-2013 16:33, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > może mi Ktoś powiedzieć jaki wymiar ma wtyczka o numer mniejsza niż
    > wtyczka zasilająca (taka z bolcem w środku) 2.1/5.5? chodzi o ten wymiar
    > 2.1, potrzebny zasilacz z mniejszym...

    Wtyczka z bolcem? Może z dziurką?

    http://www.tme.eu/pl/katalog/?idp=1&search=Jack&clea
    nParameters=1#id_category=112990&page=4%2C20&s_field
    =artykul&s_order=ASC

  • 3. Data: 2013-04-07 16:57:04
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Wtyczka z bolcem? Może z dziurką?

    tak sory, wtyczka z dziurką,
    czyli o numer mniejsza to jest 1,5?

    a tam wezmę ruter do sklepu i może mi dopasują,

    EOT dzięki

  • 4. Data: 2013-04-08 04:17:02
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Ministerstwo Propagandy wrote in <news:kjs04j$3dj$1@node1.news.atman.pl>
    > może mi Ktoś powiedzieć jaki wymiar ma wtyczka o numer mniejsza niż wtyczka
    > zasilająca (taka z bolcem w środku) 2.1/5.5?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Coaxial_power_connector
    #IEC_60130-10
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2013-04-08 17:42:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a widzisz, dzięki
    ale żaden z tych wymiarów nie pasuje jakooś do mojego dlinka...

  • 6. Data: 2013-04-10 08:16:24
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    po wymiarze 2,1mm mniejszym jest 1,7mm / 5,5/1,7 - laptopy Acer/
    pozdrawiam

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kjuog9$tll$1@node1.news.atman.pl...