  • 1. Data: 2009-03-05 09:10:52
    Temat: wyłączający się PC
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    co może być przyczyną samoczynnie wyłączającego się PC?
    ponad rok działał dobrze, od wczoraj się ponoć wyłącza,
    nie znam jeszcze szczegółów, ale od czego zacząć?

  • 2. Data: 2009-03-05 10:05:24
    Temat: Re: wyłączający się PC
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > co może być przyczyną samoczynnie wyłączającego się PC? ponad rok
    > działał dobrze, od wczoraj się ponoć wyłącza, nie znam jeszcze
    > szczegółów, ale od czego zacząć?

    może zaczęły się pojawiać spadki napięcia? albo zasilacz

  • 3. Data: 2009-03-05 10:07:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 10:10:52 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > co może być przyczyną samoczynnie wyłączającego się PC? ponad rok
    > działał dobrze, od wczoraj się ponoć wyłącza, nie znam jeszcze
    > szczegółów, ale od czego zacząć?

    Od odkurzenia. Potem sprawdzić czy działają wentylatory, obejrzeć
    kondensatory, przetestować memtestem RAM, próbować podmienić zasilacz.

  • 4. Data: 2009-03-05 15:29:40
    Od: "Gemini" <g...@g...pl>

    > Od odkurzenia. Potem sprawdzić czy działają wentylatory, obejrzeć
    > kondensatory, przetestować memtestem RAM, próbować podmienić zasilacz.

    Mam podobny problem, z tym że prawie cały cas świeci się czerwona dioda.
    Czyżby dysk ?? Czasem np wczoraj chodził bez problemów, a dziś nie chce.
    Często ładuje tylko ekran płyty głównej i koniec czyli wyłącza i od nowa.
    Odkurzony, sprawdzony ze nic się nie przepaliło np pamiec. Nie ma blue
    screenow. Odhaczone "włącz ponownie" a probuje ponownie się włąćzyć ;)) Ki
    diabeł .

    --
    Pozdrówka
    Gemini

  • 5. Data: 2009-03-06 23:36:23
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:goo50c$2et$1@news.onet.pl...
    > co może być przyczyną samoczynnie wyłączającego się PC? ponad rok działał
    > dobrze, od wczoraj się ponoć wyłącza, nie znam jeszcze szczegółów, ale od
    > czego zacząć?

    A jaka masz temperature w obudowie/ na procesorze??

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/