  • 1. Data: 2009-01-05 15:43:34
    Temat: bateria w kompie padła?
    Od: "bj" <s...@y...com>

    Dzien dobry,

    Jakis czas temu zegar w kompie zaczal mi sie resetowac, przez ostatnie kilka
    dni po uruchomieniu sprzetu pojawia sie ekran BIOSu, w którym musze za
    kazdym razem zmieniac kolejnosc napedów (dyskietka przesuwa sie na 1.
    miejsce). Czy w komputerze jest jakas bateria lub kondensator, które
    normalnie podtrzymuja zegar i inne podstawowe informacje? Jesli tak, to
    jakiego typu i gdzie na plycie glównej ją znajdę? I ile powinienem zaplacic
    za nowa?

    Z góry wielce dziekuje,
    Pozdrawiam

    bj

  • 2. Data: 2009-01-05 15:50:46
    Temat: Re: bateria w kompie padła?
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "bj" <s...@y...com> napisał w wiadomości
    > Dzien dobry,

    Bateria wielkosci 50 groszowki, czesto spotykana w kalkulatorach, bez
    problemu kupisz u zegarmistrza, nie powinienes miec problemu ze
    zlokalizowaniem jej na plycie.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-01-05 16:43:10
    Od: sn61 <s...@w...pl>

    bj napisał(a):
> [...]
    > jakiego typu i gdzie na plycie glównej ją znajdę? I ile powinienem zaplacic

    Najczęściej na płycie głównej jest bateria CR 2032 ale warto się
    wcześniej upewnić