    From: Iga <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: wywala mnie na pulpit
    Date: Thu, 25 Jun 2009 13:42:15 -0700 (PDT)

    Witam,
    mam problem i nie umiem sobie z nim poradzić. Po kliknięciu w jeden z
    folderów (partycja e: , folder z bajkami) wywala mnie na pulpit. Nie
    mogę przeglądać plików (bajek) w tym folderze, nie mogę ich otworzyć w
    żaden sposób (ani klikając, ani "otwórz za pomocą", ani też
    uruchamiając cokolwiek, w czym jeszcze do niedawna mi to hulało).
    Odinstalowałam jakieś tam gry by zwolnić trochę miejsca na dyskach,
    przeskanowałam wszystko antywirem, odinstalowałam playerki i
    zainstalowałam ponownie, ponownie zainstalowałam kodeki, choć nie było
    komunikatu że jakiegoś brakuje. Po " lądowaniu" na pulpicie i
    komunikatach o "odzyskiwaniu pulpitu active desktop" sprawdziłam czy
    nie jest on czasem włączony. Nie jest..
    Co jest nie tak? Co powinnam zrobić? Pomóżcie!