  • 1. Data: 2009-06-25 20:42:15
    Temat: wywala mnie na pulpit
    Od: Iga <s...@t...pl>

    Witam,
    mam problem i nie umiem sobie z nim poradzić. Po kliknięciu w jeden z
    folderów (partycja e: , folder z bajkami) wywala mnie na pulpit. Nie
    mogę przeglądać plików (bajek) w tym folderze, nie mogę ich otworzyć w
    żaden sposób (ani klikając, ani "otwórz za pomocą", ani też
    uruchamiając cokolwiek, w czym jeszcze do niedawna mi to hulało).
    Odinstalowałam jakieś tam gry by zwolnić trochę miejsca na dyskach,
    przeskanowałam wszystko antywirem, odinstalowałam playerki i
    zainstalowałam ponownie, ponownie zainstalowałam kodeki, choć nie było
    komunikatu że jakiegoś brakuje. Po " lądowaniu" na pulpicie i
    komunikatach o "odzyskiwaniu pulpitu active desktop" sprawdziłam czy
    nie jest on czasem włączony. Nie jest..
    Co jest nie tak? Co powinnam zrobić? Pomóżcie!

  • 2. Data: 2009-06-25 20:47:53
    Temat: Re: wywala mnie na pulpit
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Iga napisała na pl.comp.pecet:

    > Po " lądowaniu" na pulpicie i
    > komunikatach o "odzyskiwaniu pulpitu active desktop" sprawdziłam czy
    > nie jest on czasem włączony. Nie jest..
    > Co jest nie tak? Co powinnam zrobić? Pomóżcie!

    Windows 98... ja cie...
    W każdym razie to jest grupa sprzętowa.
    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2009-06-25 20:55:00